مشکل‌ تردد نامتعارف خودروها در خیابان گلشن‌دوست رفع می‌شود.

خيابان گلشن

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۸ دراین‌باره گفت: «از خیابان دماوند که وارد خیابان مسیل باختر می‌شوید خودروها در سمت چپ خیابان به سمت شمال و در سمت راست خیابان به سمت جنوب حرکت می‌کنند که به آن حرکت انگلیسی می‌گویند و این درحالی است که تمام خودروها در کشور ما از سمت راست خیابان به سمت شمال و از سمت چپ خیابان به سمت جنوب حرکت می‌کنند.

از این‌رو تردد غیرمتعارف خودروها در این مسیر ترافیک سنگینی را تا محدوده خیابان جانبازان ایجاد کرده است.» «حامد میرزابیگی» افزود: «به دلیل عدم تقارن تقاطع مسیل باختر با خیابان نیروی هوایی در ضلع جنوب در ساعات اوج‌ تردد، ترافیک تا خیابان جانبازان کشیده و در این مسیر گره‌های کور ترافیکی ایجاد می‌شود. قرار بود تقاطع غیرهم‌سطحی در این مسیر ایجاد شود تا ترافیک روان شود اما این طرح متوقف شد.»

او با بیان اینکه هزینه ایجاد تقاطع غیرهمسطح در این تقاطع بالاست، ادامه داد: «حرکت نامتعارف خودروها یک معضل ۲۰ ساله در خیابان گلشن‌دوست است که غیرقابل حل بود و مصوبات اولیه برای ایجاد تقاطع غیرهمسطح گرفته شده بود که هزینه بسیار زیادی در برداشت و اجرایی نشد. ما با اجرای طرحی توانستیم مصوبه فاز یک و مصوبه کمیته شبکه معابر را بگیریم و با هزینه مقرون به صرفه اصلاح هندسی در این تقاطع انجام خواهیم داد. قرار است سطح تقاطع را کوچک‌تر و حرکت نامتعارف خودروها را اصلاح کنیم که همین موضوع باعث حذف‌ تردد ضربدری خودروها می‌شود.»
 

کد خبر 618227

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha