اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در تهران بزرگ انجام شد.

علي ولي پور گودرزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران از دستگیری ۸ نفر و کشف بیش از ۱۳۰ هزار قلم انواع کالاهای قاچاق خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا، اولین مرحله طرح استانی مقابله با قاچاق معکوس با محوریت دام زنده، محصولات کشاورزی و نهاده‌های دامی در تهران بزرگ انجام شد.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس به ۹ محل که محل دپوی کالاهای قاچاق بود مراجعه و که مقادیر زیادی انواع کالاهای قاچاق در محل موجود بود.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص شد کالاها شامل لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی، کاشت ناخن و ماینر، فاقد مشخصات و اسناد مثبته گمرکی است.

سرهنگ گودرزی عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالاها از مرزهای ورودی به تهران منتقل و در محل‌ها انبار و سپس با نام مارک‌های معتبر محصول کشورهای خارجی اقدام به فروش در بازار می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی کارآگاهان در عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف‌شده را ۵۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 616877

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha