فرماندار ایرانشهر در خصوص آتش زدن سیلندرهای گاز در ایرانشهر سیستان و بلوچستان توضیحاتی داد.

سیلندر گاز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی شعبانی فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: در چند روز گذشته در حمل گاز به ایرانشهر مشکلاتی به علت مبتلا شدن ٣ نفر از رانندگان به کرونا به وجود آمد که از امروز با پیگیری‌های صورت‌گرفته برطرف شد.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی گاز در ایرانشهر موجود است و از فردا چند دستگاه کشنده حمل گاز به شهرستان اضافه می‌شود، گفت: توزیع سیلندر گاز فقط در محله‌هایی که تعریف شده در سطح شهر صورت می‌گیرد.

شعبانی افزود: از آنجا که تحویل گاز در مقابل شرکت‌ها ممنوع است، شهروندان از حضور در مقابل شرکت‌های گاز شهرستان خودداری کنند.

وی بیان کرد: امروز ٣ نفر برای گرفتن سیلندر گاز به شرکت مکران گاز مراجعه کردند که به علت ممنوعیت تحویل گاز در مقابل شرکت، پرسنل از تحویل سیلندر به افراد خودداری و اعلام کردند که ماشین حامل سیلندر به داخل شهر می‌رود و از آنجا سیلندر را تحویل بگیرند.

شعبانی گفت: متاسفانه این افراد در مسیر شرکت مکران گاز به شهر ایرانشهر جلوی خودرو را می‌گیرند و اقدام به آتش زدن آن می‌کنند که ١۵٠ سیلندر گاز همراه خودرو دچار حریق شد، اما خوشبختانه به کسی آسیبی وارد نشده است.

وی افزود: ماموران انتظامی و امنیتی شهرستان در تعقیب و دستگیری افرادی هستند که اقدام به آتش زدن خودروی حامل سیلندرها کردند.

کد خبر 616869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha