دادستان مرکز استان گیلان از بازداشت رئیس یکی از ادارات آستارا به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری خبر داد.

دستگيري

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صدا و سیما، سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز گیلان با اشاره به عمل شنیع رئیس یکی از ادارات شهرستانی در محیط کارش (برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری) و ورود دستگاه قضایی برای برخورد قاطع با این شخص گفت: رئیس این اداره که به دلیل برقراری ارتباط نامشروع در محیط اداری سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم متدین آستارا شده بود، با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه شده و هم‌اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد.

فلاح میری با بیان اینکه پرونده فساد اخلاقی این شخص در مرکز استان رسیدگی خواهد شد، ادامه داد: تحقیقات این پرونده، فارغ از برخی حواشی ایجاد شده، با دقت و سرعت تکمیل و به دادگاه ارسال خواهد شد. 

وی پخش تصاویر عمل شنیع این شخص در فضای مجازی را نیز غیراخلاقی و مصداق اشاعه فحشا دانست و گفت: این موضوع در دستور کار رسیدگی دستگاه قضایی قرار داد.

کد خبر 616634

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 24
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    46 0
    سرعت تکثیر و گسترش فحشا و بی‌بندوباری و فساد در سطح جامعه درست مثل ویروس کروناست، خدا عاقبت ما رو ختم بخیر کنه، ان‌شاءالله
    • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
      2 0
      اما چه فردي اجازه می دهد این فرد را به اين شکل در سطح شهر بگردانند// فکر فرزندان و همسر و خانواده اش را کرده بودند. هیچ فرد متدینی این کار را نمی کند