مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
۰ نفر

بر اثر وقوع طوفان شدید در منطقه پارسیان در غرب استان هرمزگان، یک جوان ۲۶ ساله جان خود را از دست داد.

طوفان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه خبر، حسن‌زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: جوان ۲۶ ساله براثر وقوع طوفانی که حدود ساعت ۱۹ و ۵۲ دقیقه دیروز (۲ مرداد) در شهرستان پارسیان این استان رخ داد، جان خود را از دست داد.

او اظهار کرد: این طوفان ۱۲۶ و ۳۶ دهم کیلومتر بر ساعت سرعت داشت و موجب شد دیواری که این جوان اهل بستک آنجا پناه گرفته بود، رویش تخریب شود.

حسن‌زاده ادامه داد: این طوفان با توجه به سرعت آن خسارت‌های فراوانی به دنبال داشته که فرماندار درحال بررسی وضعیت و دریافت گزارش میزان خسارت‌ها در مناطق مختلف پارسیان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: این شرایط جوی ناپایدار ناشی از فعالیت سامانه فصلی که روز گذشته هشدار سطح نارنجی در پی پیش‌بینی فعالیت آن در هرمزگان اعلام شد و این سامانه تا فردا شب در این استان فعال خواهد ماند و آثار آن به ویژه در شهرستان‌های حاجی‌آباد، بستک و بشاگرد و رودان و پارسیان(گاوبندی) بیشتر مشخص می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: علاوه بر طوفان در پارسیان که منجر به ضایعه از دست رفتن جان یک جوان در غربی‌ترین نقطه هرمزگان شد، طوفان شدید دیگری هم در منطقه‌ای که فرودگاه قشم واقع شده رخ داد.

حسن‌زاده اظهار کرد: ۴۰ راس دام در سیلاب ناگهانی در یکی از روستاهای بخش مرکزی حاجی‌آباد تلف شد که این حادثه هم بر اثر بی‌توجهی به هشدارهای صادرشده ازسوی این اداره کل و اخطار دهیاری روستا بود.

وی توضیح داد: براساس اطلاعات دریافتی، دهیار آن روستا از اهالی درخواست کرده که در این ۲ روز دام خود را برای چرا به ارتفاع‌ها و مسیرهای سیلابی نبرند، اما درباره این هشدار بی‌توجهی شده است.
 

کد خبر 616594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha