سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از نجات ۱۰ نفر از ساکنان یک ساختمان مسکونی که دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد.

آتش‌سوزی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۲۲ امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان شهران جنوبی، کوچه قائم به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه دچار آتش‌سوزی شده بود که در پارکینگ آن ۳ خودرو پارک شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه خودروی تیبا کاملا آتش گرفته و شعله‌ور شده بود، تصریح کرد: آتش به بخش‌هایی از خودروی سمند هم سرایت کرده بود و دود بسیار غلیظ طبقات بالایی ساختمان را فرا گرفته بود.

ملکی تصریح کرد: با کمک آتش‌نشانان، تعدادی از ساکنان که در طبقات بالایی محبوس بودند، به پشت‌بام انتقال داده شدند و همزمان با خاموش کردن آتش، از طریق نردبان‌های هیدرولیکی و بعد از ایمن‌سازی و تخلیه دود الز طریق پله‌های ساختمان اقدام به خارج کردن اهالی ساختمان کردند.

وی ادامه داد: گروه‌هایی نیز مشغول اطفاء حریق در قسمت پارکینگ بودند. آتش به سرعت خاموش شد و از سرایت به طبقات بالایی جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در نهایت ۱۰ نفر شامل ۲ آقا و ۸ خانم از ساختمان خارج شدند.

کد خبر 616428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha