فرمانده انتظامی قائمشهر از کشته شدن ۲ نفر در درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی در شهرستان قائمشهر خبر داد.

قتل اسلحه شکاری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، درگیری میان اراذل و اوباش در یک باشگاه ورزشی بدنسازی در حومه شهر قائمشهر رخ داد.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی قائمشهر زمان با خبر شدن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از این درگیری را ساعت ۱۸ و ۴۴ دقیقه روز گذشته اعلام کرد و گفت: ماموران انتظامی با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند که افرادی ناشناس سوار بر یک دستگاه خودرو پراید ۱۱۱ سفید پس از ورود به باشگاه بدنسازی، با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت افراد کردند و فوری از محل متواری شدند.

او افزود: در این حادثه ۳ نفر از افراد از ناحیه پا، دست و شکم مورد اصابت گلوله اسلحه شکاری قرار گرفتند و با حضور عوامل اورژانس فوری به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ خادمی با اعلام این که ۲ تن از این افراد به علت شدت جراحات وارده جان باختند، ادامه داد: با تشکیل تیم ویژه متشکل از عوامل یگان امداد، پلیس آگاهی و امنیت عمومی علت و انگیزه وقوع این درگیری و تیراندازی بررسی و مشخص شد که موضوع اختلاف و درگیری بین چند تن از اراذل و اوباش بوده که در این خصوص یکی از متهمان چند ساعته دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قائمشهر از شناسایی دو متهم دیگر این پرونده خبر داد و گفت: تلاش برای شناسایی و دستگیری این افراد ادامه دارد.
 

کد خبر 616918

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha