مجموع نظرات: ۲
دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
۰ نفر

بد نیست قبل از سفر اطلاعاتی درباره شهر ساحلی آنتالیا و هزینه سفر با تور آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ داشته باشید. آنتالیا شهری ساحلی با تابستان‌های بسیار گرم و مرطوب است که مکان مناسبی برای حمام آفتاب و ورزش‌های آبی به‌نظر می‌رسد. فصل تابستان از فصل‌های شلوغ سیزن آنتالیا است؛

image-20210726100546-1.jpeg

 زیرا گردشگرانی که علاقه زیادی به سواحل مدیترانه و دریا دارند در این فصل، هم‌سفر تورهای آنتالیا می‌شوند. شهریور ماه به‌دلیل کاهش دمای هوای این شهر، بهترین ماه از نظر گردشگران به‌حساب می‌آید.

به یاد دارید که تابستان سال گذشته ویروس کرونا مانع از هرگونه سفری توریستی شد و همه مرزهای دنیا بسته شدند. با توجه به این موضوع تابستان امسال و تور سفر به آنتالیا می‌تواند یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرتان باشد. با توجه به کاهش این بیماری، این شهر ساحلی در تابستان امسال جزء شلوغ‌ترین مقصدهای گردشگری می‌شود.

استقبال فراوان مسافران، شهر آنتالیا را به محبوب‌ترین و معروف‌ترین شهر توریستی ترکیه تبدیل کرده است. مدت‌زمان رفت‌وبرگشت به این شهر حدودا یک‌ هفته است. پس تا انتهای این مطلب همرا ما بمانید و از قیمت ها و آفرهای ویژه سفر با تور آنتالیا علی بابا تابستانه مطلع شوید.

قیمت تور آنتالیا  در تابستان ۱۴۰۰ چقدر می‌شود؟

مسافران در تابستان علاقه بیشتری برای سفر نسبت به زمستان در آنتالیا دارند. در تابستان نسبت به زمستان شاهد گران‌تر شدن بلیط هواپیما، شلوغی هتل‌ها، گران‌تر شدن نرخ هتل‌ها و حتی افزایش قیمت‌های مراکز خرید و فروشگاه‌های برند در آنتالیا هستیم. اگر قصد انجام تفریحات ساحلی و آفتاب گرفتن در ساحل آنتالیا را دارید، در تابستان و اگر می‌خواهید از این شهر با هزینه‌های کم‌تری دیدن کنید می‌توانید در فصل‌های پاییز و زمستان به سفر بروید.

هزینه‌ سفر به آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

بخش قابل توجهی از هزینه سفر به چند ستاره بودن هتل‌های آنتالیا بستگی دارد که یکی از دلایل تفاوت در قیمت تور آنتالیا این موضوع است. مسافران باید توجه داشته باشند هتلی که انتخاب می‌کنند چند ستاره دارد؛ زیرا با بالا رفتن ستاره هتل، قیمت تور هم افزایش پیدا می‌کند.

آفرهای تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۰ شامل چه چیزهایی هستند؟

 یکی از فرصت‌های عالی برای سفرهای ارزان قیمت، تور لحظه آخری تابستان است. اگر شما فردی باشید که همیشه چمدان‌تان آماده سفر باشد، می‌توانید به‌راحتی با یکی از تورهای لحظه آخری آنتالیا سفر کنید؛ زیرا آنتالیا جز کشورهایی است که برای سفر نیاز به ویزا ندارد. شما می‌توانید حتی با رفتن به یک سفر چند روزه از این شهر زیبا دیدن کنید و یک سفر مقرون‌به‌صرفه داشته باشید.

قیمت‌های وابسته به تور آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ چگونه تعیین می‌شود؟

 شما برای خرید تور آنتالیا دو راه دارید:

۱. با پرواز ایرانی ارزان‌تر بروید که معطلی دارد.

۲. با پروازهای خارجی گران‌تر سفر کنید و زودتر به مقصد برسید. این روش به این صورت است که پروازهای ایرانی به سمت آنتالیا می‌روند، مسافران را در خود فرودگاه آنتالیا پیاده نمی‌کنند. زمانی که شما با پرواز ایرانی سفر کنید، باید با ماشین فاصله حدود سه تا چهار ساعته را تا شهر طی نمایید. پس اگر معطل نشدن برای‌تان مهم است، از پروازهای ترک برای سفر کمک بگیرید که معمولا صبح زود حرکت می‌کنند و تا قبل از ظهر به مقصد آنتالیا می‌رسند.

بهترین زمان برای خرید تور تابستانه آنتالیا ۱۴۰۰

آنتالیا دو روز در هفته پرواز دارد. پس اگر قصد سفر دارید، باید از یک هفته قبل تور مورد نظر را تهیه کنید. تورهای آنتالیا به‌جز ایام نوروز به‌صورت هفت روزه ارائه می‌شوند و امکان کم و زیاد کردن روزها برای مسافران وجود ندارد.

هزینه‌ سفر به آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰

بهترین تفریحات تابستانه در تور آنتالیا کدام هستند؟

· گلف بازی در آنتالیا: یکی از تفریحات جذاب تور تابستانی آنتالیا گلف بازی است.

· پارک‌های آبی آنتالیا: چهار پارک آبی در آنتالیا ساخته شده که مشهورترین آن‌ها پارک «ددمان» است. پیشنهاد می‌کنیم بازی در این پارک آبی را حتما تجربه کنید.

· غواصی در آب‌های شفاف آنتالیا: بعد از آموزش شما می‌توانید دل به دریا بزنید و از غواصی در دنیای زیر آب لذت ببرید.

· خرید در مراکز خرید آنتالیا: به‌دلیل وجود همه برندهای معروف دنیا در آنتالیا، مراکز خرید این شهر یکی از مناسب‌ترین مکان‌ها برای خرید هستند.

· سافاری در آنتالیا: تورهای یک روزه سافاری آنتالیا به‌این‌صورت است که سوار بر جیپ به دل جنگل و آب می‌زنید و از طبیعت جذاب آن‌جا لذت می‌برید.

· رفتینگ در آب‌های خروشان آنتالیا: شما می‌توانید با پارو زدن از تماشای مناطق، سواحل و دریای زیبای این شهر لذت ببرید.

رزرو تور آنتالیا را در  تابستان ۱۴۰۰ چگونه انجام دهم؟

شما علاقه‌مندان می‌توانید به رزرو یا کسب اطلاعات بیشتر درباره تورهای آنتالیا در تابستان ۱۴۰۰ با علی بابا در ارتباط باشید. شما می‌توانید به راحتی و سادگی در کم‌ترین زمان به سفری که مدنظرتان است، برسید. برای سفر به این مقصد شما دو راه دارید: اول این که با تورهای پکیج‌دار سفر کنید که برنامه سفرشان مشخص باشد. دوم این که می‌توانید خودتان کارگردان سفر به شهر آنتالیا باشید. شما عزیزان می‌توانید تجربیات خود را از سفر با تورهای تابستانه به آنتالیا، با کاربران سایت به‌اشتراک بگذارید.

کد خبر 616788

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha