مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵
۰ نفر

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگانی که با پوشش و مخدوشی پلاک اقدام به تردد در بازه زمانی منع تردد شبانه می‌کنند، هشدار داد.

مخدوش کردن پلاک خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور اظهار کرد: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی مخدوشی و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات حبس از ۶ ماه تا یک‌سال را برای متخلفان در پی دارد.

او گفت: طرح تشدید برخورد با ترددهای شبانه یا همان منع تردد کرونایی در سطح شهر تهران، معابر بزرگراهی و برخورد با رانندگان متخلف در دستور ویژه کار پلیس راهور تهران بزرگ قرار دارد.

وی اظهار داشت: برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص به ثبت نرسیدن جریمه‌ها به ویژه در این ۶ روز تعطیلی، دوربین‌ها مانند روز نخست و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال است و رانندگانی که بدون مجوز وارد محدوده شوند، مورد اعمال قانون قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده بیماری کرونا و به خاطر حفظ جان خود و دیگران، از تردد در سطح شهر و رفتن به دورهمی‌ها و مهمانی‌ها در ساعات ممنوع خودداری کنند. همچنین تردد خود را مدیریت کنند و به بعد از ساعت ۲۲ موکول نکنند.

کد خبر 616453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha