دهمین نشست از سلسله نشست‌های دارالاکرام با موضوع «کردستان و خیریه‌ها» سه‌شنبه ۲۹ تیرماه برگزار می شود.

خیر و خرد

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: طی این نشست، دکتر اسعد اردلان، مدرس دانشگاه، فعال فرهنگی-اجتماعی در کردستان، عضو هیات امنای دو موسسه خیریه در سنندج درباره‌ زمینه‌های فعالیت خیریه‌های کردستان سخن می گوید.  

در این نشست که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در محل موسسه دارالاکرام برگزار می‌شود، ابعاد مختلف فعالیت‌های خیریه‌های این استان نظیر سابقه فعالیت‌ها، میزان برخورداری استان از کمک‌های برون استانی، نیازهای آینده و چشم‌انداز فعالیت‌ها در خیریه‌های آن مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

نشست‌های خیر و خرد می‌کوشد با آسیب‌شناسی ساختارها، روش‌ها و نحوه تعامل با جامعه هدف در سمن‌ها و خیریه‌ها، آنها را هر چه بیشتر به تولید ادبیات در حوزه‌ خیر خردمندانه، مفید و موثر رهنمون کند.

موسسه دارالاکرام، برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانان مستعد فاقد سرپرست موثر با رعایت اصل احترام به کرامت ذاتی انسان‌ها تاسیس شده است و با همکاری نشر نی، یکی از معتبرترین ناشران داخلی، قصد دارد با فراهم کردن بستری برای تبادل اندیشه‌ها و ایده‌ها به رویکرد و راهکار تازه‌ای در امر خیر عمومی دست یاید.

دارالاکرام با توجه به دغدغه‌ای که دارد، تاکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز بدون سرپرست را از ۸۵ شهر کشور در قالب بورسیه تحصیلی حمایت کرده است. نشر نی در منطقه ۶ شهرداری تهران واقع است.

کد خبر 615559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha