مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۷:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تجهیز 17 هزار دستگاه تاکسی شهر تهران به کپسول اطفای حریق تا کنون خبر داد.

حسین تیموری کرمانی گفت: تا پایان سال جاری سایر تاکسی‌‏های خطی و گردشی تهران به کپسول اطفای حریق مجهز خواهند شد. [تاکسی‌های تهران به کپسول اطفاء حریق مجهز می‌شوند]

وی گفت: با همکاری سازمان آتش‌‏نشانی شهر تهران تا کنون 17 هزار کپسول اطفای حریق بین رانندگان خطوط مختلف تاکسیرانی شهر تهران توزیع شده و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است تمام تاکسی‌‏های شهر تهران به کپسول اطفای حریق تجهیز شوند.

وی افزود: با تجهیز تاکسی شهر تهران به کپسول آتش‌‏نشانی رانندگان این تاکسی‌‏ها تاکنون توانسته اند 114مورد حریق را خاموش کنند.

تیموری کرمانی، خاطر نشان کرد: با توجه به این که اطفای حریق تنها در سه دقیقه نخست آتش سوزی خودرو میسر است با نصب کپسول‌های اطفاء حریق در تاکسی‌های خطی و نارنجی سطح شهر می‌توان از هزار نیروی موثر استفاده کرد و در واقع حضور به موقع تاکسی‌رانان که در سطح شهر پراکنده‌اند می‌تواند در اطفای حریق خودروها بسیار موثر باشد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، گفت: به رانندگانی که تاکسی آنها به کپسول اطفای حریق مجهز است تاکید شده در مهرماه توجه ویژه‌ای به حریق‌های احتمالی خودروها داشته باشند تا با کمک آن‌ها ترافیک و مشکلات ناشی از حریق خودورها را به حداقل برسد.

کد خبر 61529

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز