مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تمام تاکسی‌های خطی و گردشی تهران تا پایان سال جاری به کپسول اطفاء حریق مجهز می شوند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از تجهیز 2500 دستگاه تاکسی خطی شهر تهران به کپسول اطفاء حریق تا کنون خبرداد و گفت: تا پایان سال جاری به تدریج تمام تاکسی های خطی و گردشی تهران به کپسول اطفاء حریق مجهز خواهند شد .
به گزارش سما (روابط عمومی شهرداری تهران) حسین تیموری کرمانی با بیان این مطلب افزود : با همکاری سازمان آتش نشانی شهر تهران تا کنون 2500 کپسول اطفاء حریق بین رانندگان خطوط مختلف تاکسیرانی شهر تهران توزیع شده و براساس آخرین مذاکراتی که با مسئولین سازمان آتش نشانی شهر تهران داشتیم قرار است تمام تاکسی های شهر تهران تا پایان امسال به کپسول اطفاء حریق تجهیز شوند.

وی با بیان اینکه تجهیز تاکسی ها به کپسول اطفاء حریق برای مواقع ضروری به صورت رایگان بوده  و تمام هزینه آن توسط شهرداری تهران تامین می شود ، اظهار داشت : از اواخر سال گذشته تجهیز تاکسی های خطی شهر تهران به کپسول اطفاء حریق آغاز شده و به تدریج تمام خطوط تاکسیرانی و پس از آن تاکسی های گردشی شهر تهران به این کپسول ها تجهیز خواهند شد.

تیموری تصریح کرد : طی سال گذشته با تجهیز 2500 دستگاه تاکسی شهر تهران به کپسول آتش نشانی رانندگان این تاکسی ها توانستند 25 مورد حریق خاموش کنند

کد خبر 21072

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز