دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: قرص‌های ضدبارداری جدید "سیکل طولانی" و "مداوم" به بازار دارویی آمریکا راه یافته است

به گزارش هلث‌دی‌ نیوز بر اساس نتایج یک نظرخواهی ملی که نتایج آن در کنفرانس سلامت تولیدمثل "انجمن متخصصان سلامت تولیدمثلی" (ARHP) آمریکا اعلام شد بیش از دوسوم زنان گفتند که به مهار کردن خونریزی ماهانه‌ تمایل دارند.

دکتر لی پی شولمان، استاد و رئیس ژنتیک تولیدمثل در بخش زنان و زایمان در دانشکده پزشکی فاینبرگ در دانشگاه نورث‌وسترن در شیکاگو در این باره گفت: "تنها زنان بزرگسال‌تر نیستند که می‌خواهند خونریزی‌های قاعدگی کمتری داشته باشند، اکنون این تمایل حتی در میان زنان جوان‌تر که به دنبال روش‌‌های هورمونی ضدبارداری هستند، رواج  پیدا کرده است."

[قرص ضدبارداری "بدون قاعدگی" به تأیید رسید]

قرص‌های ضدبارداری خوراکی در ابتدا طوری طراحی شده بودند، که زنی که آنها را مصرف می‌کند، خونریزی قاعدگی طبیعی داشته باشد. زنان 21 روز قرص‌های "فعال" که حاوی هورمون بودند و هفت روز قرص‌های بی‌اثر را مصرف می‌کردند.

در طول هفته‌ای که زن قرص‌های بدون هورمون را مصرف می‌کند، خونریزی را تجربه می‌کند، که شبیه به یک قاعدگی حقیقی است.

نسل کنونی قرص‌های خوراکی ضدبارداری شامل قرص‌های Seasonale و Seasonique فراورده‌‌های ضدبارداری "سیکل طولانی" هستند که خونریزی قاعدگی را به چهار بار در سال کاهش می‌دهند، و قرص Lybrel یک فراورده ضدبارداری با مصرف مداوم، خونریزی را به طور کلی متوقف می‌کند.

 قرص ضدبارداری  Loestrin 24 Fe و Yaz هم خونریزی را حفظ می‌کند، اما  "پریودها" کوتاه‌تر می‌شوند

کد خبر 61495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز