طوبا ویسه: اول: هفته‌ی آینده به‌خاطر تعطیلی عیدسعید قربان هفته‌نامه‌ی دوچرخه منتشر نمی‌شود؛ هفته‌ بعدش هم به‌خاطر عید سعید غدیر خم...

يك سفره مطالب خواندنی؛ لطفاً بفرماييد!

 دوچرخه، ضمن تبریک این دو عید بزرگ، یادآوری می‌کند بروبچه‌های دوچرخه عمراً شما را در این دو هفته فراموش کنند و کلی برنامه و پُست جالب در فضای اینستاگرام برای شما تهیه دیده‌اند.

 اگر اهل شعر هستید، بخش «پس‌کوچه‌های شعر» شما را به دنیای زیبای شاعران دعوت می‌کند. اگر از اخبار ورزشی و المپیک لذت می‌برید، بفرمایید از پست‌های ورزشی ما دیدن کنید.

 اگر اهل داستان هستید بفرمایید یک ساندویچ داستان پر از سُس، از داستان‌نویسان خوب حوزه‌ی کودک و نوجوان میل کنید. اگر هم اهل گزارش، خبر و یادداشت هستید یا دوست دارید ویدیوهای جالب تماشا کنید، پست‌های ویژه‌ای هم برای شما داریم. در ضمن باید بگویم پادکست‌های رادیودوچرخه را هم می‌توانید به‌صورت اختصاصی در این صفحه و کانال تلگرام دوچرخه بشنوید. پس منتظر شما هستیم.  

شاید نشانی صفحه‌ی اینستاگرام و کانال تلگرام دوچرخه را دارید، شاید هم نه؛ به‌هرحال نشانی ما این  است: ylkeew_hehkrahcod@

راستی اگر هم دلتان خواست به آرشیو الکترونیک دوچرخه مراجعه کنید و شماره‌های قبلی دوچرخه را بخوانید، می‌توانید از شماره‌ی ۸۰۰ دوچرخه تا امروز را در کانال تلگرام پیدا کنید. یادتان باشد نظرات خود را هم برای ما بفرستید. نشانی پست‌الکترونیکی ما هم gro.irahsmah@hehkrahcod است.

دوم: متأسفانه در پیک پنجم کرونا هستیم و این بیماری خطرناک هرروز بدتر از دیروز می‌تازد. تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در بیمارستان بستری هستند، عده‌ای بدحال‌... مراقب خودتان باشید. ماسک بزنید و از رفت‌وآمد بیهوده در شهر بپرهیزید. دست‌هایتان را مرتب بشویید و مراقب بزرگ‌ترها هم باشید؛ چون گاهی ما بزرگ‌ترها فراموش می‌کنیم رعایت کنیم.

می‌دانیم در این یکی دو سال اخیر، زندگی برای خیلی از ما آسان نبوده است؛ اما به‌هرحال تجربه است و دل ما می‌خواهد تجربه‌ی این‌روزهای شما را بشنویم. پس اگر  شعر، داستان، گزارش، یادداشت، تصویرگری یا عکس دارید برای ما بفرستید. بنویسید چه‌طور در این‌روزها سر خودتان را گرم می‌کنید... از چه بازی‌هایی لذت می‌برید... فیلم و انیمیشن تازه چه دیده‌اید... کتاب تازه چه خوانده‌اید... آرزو داشتید اگر کرونا نبود، چه می‌کردید و...  
ما منتظر نوشته‌ها و ایده‌های زیبای شما هستیم.

کد خبر 614197

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha