وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان، به این استان سفر کرد.

سعید نمکی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار وزیر بهداشت را در این سفر ۲ روزه همراهی می‌کنند.

بازدید از بیمارستان‌ها و پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان‌های چابهار، کُنارک، سراوان، ایرانشهر، زاهدان و همچنین بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان از مهمترین برنامه‌های وزیر بهداشت در استان سیستان و بلوچستان است.

وی در نخستین برنامه خود از پروژه‌های بهداشتی و درمانی چابهار و بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی کُنارک بازدید کرد.

وزیر بهداشت فردا دوشنبه نیز پس از بهره‌برداری از بیمارستان سراوان و برگزاری ستاد منطقه‌ای مقابله با کرونا در ایرانشهر، بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) زاهدان را افتتاح خواهد کرد.

با شیوع کرونای هندی در سیستان و بلوچستان و افزایش چشمگیر آمار مبتلایان، موارد بستری و فوتی‌ها در این استان، تعدادی از نمایندگان مجلس و مسئولان استانی سیستان، عملکرد وزیر بهداشت را زیر سوال بردند و نسبت به آن اعتراض کردند.

دادستان زاهدان، یکی از انتقادکنندگان از سعید نمکی بود که امروز در گفتگویی اظهار کرد: سردخانه‌های استان پر از جنازه بیماران کرونایی شده و در این شرایط هنوز وزیر بهداشت به این استان نیامده تا اوضاع استان را از نزدیک بررسی کند.

کد خبر 613729

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha