سازمان بهشت زهرای تهران با ورود به موج پنجم کرونا در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفت و کارکنان این سازمان برای پنجمین بار در ۵۱۰ روز گذشته وارد شرایط ویژه و بحرانی شدند.

آمار مرگ كرونا در ايران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه پیک مرگ کرونایی شهر تهران به شدت رو به افزایش است و در حالت شیب تندِ رو به بالا قرار دارد، گفت: سازمان بهشت زهرا تهران برای پنجمین بار در ۱۷ ماه گذشته آرایش بحرانی به خود گرفته و در آماده‌باش کامل قرار دارد.

خال گفت: در هفته‌های گذشته در شرایط خطی و بین اعداد ۳۰ تا ۳۵ ثابت بودیم اما در روزهای گذشته عدد متوفیان کرونایی تهران با افزایش چشمگیر همراه بوده است.

وی افزود: در حالی که در شهرهای قرمز به ویژه تهران کارکنان نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در شرایط دورکاری قرار گرفتند، جهادگران سازمان بهشت زهرا (س) با برنامه‌ریزی در شرایط بحرانی به صورت دو و سه شیفت کاری و با رعایت بالاترین سطح پروتکل‌های بهداشتی به تکریم شهروندان و خدمات‌رسانی شایسته به مراجعین می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا تنها راه مقابله با کرونا را رعایت پروتکل‌ها و فاصله اجتماعی عنوان کرد و از شهروندان خواست به توصیه‌های مسئولان توجه کنند و با زدن ماسک و رعایت پروتکل‌ها مراقب سلامت خود و دیگران باشند تا بتوانیم از پیچ کرونای دلتا (هندی) عبور کنیم.
 

کد خبر 612791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha