شما نمی‌توانید هیچ سارقی را مجبور کنید از سرقت ماشینتان منصرف شود. این یک حقیقت تلخ است که سیستم امنیتی حتی جدیدترین مدل‌های خودرو در برابر سارقان کارایی چندانی ندارد.

image-20210705124409-1.jpeg

بسیاری از ماشین‌های مدل بالا هستند که سارقان دسترسی به داخل آن‌ها نخواهند داشت اما لاستیک‌ها، رینگ و قالپاق‌ها، قسمت‌های فلزی بدنه، آینه‌ها یا حتی سانروف ماشین از سرقت در امان نخواهند بود.

برای مثال پژو ۲۰۷ که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های خودرو در بین جوانان است و حتی با قیمت گران باز هم میزان فروش بالایی دارد. سیستم امنیتی ضعیف این ماشین باعث شده است روزانه اخبار وحشتناکی از سرقت پژو ۲۰۷ بخوانیم یا بشنویم. اگر به فکر نصب دزدگیر یا ردیاب پژو ۲۰۷ هستید پیش از هر اقدامی حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

برتری ردیاب پژو ۲۰۷ به پیشرفته‌ترین مدل‌های دزدگیر،‌ با تکنولوژی حرکت کنید

کافی است چند ساعتی را در فروشگاه‌ها یا حتی سایت‌ها بگذرانید و با دزدگیرهای پیشرفته‌ای برای پژو ۲۰۷ روبه‌رو شوید. قطعا فروشندگان محصولی را به‌عنوان دزدگیر مناسب ۲۰۷ معرفی می‌کنند و مبلغ بالایی را هم برای آن پرداخت می‌کنید. اما همین حالا دست نگهدارید و پیش از اقدام برای خرید دزدگیر به این موضوع فکر کنید که سارقان چند قدم از شما جلوتر هستند. شما اولین فردی نیستید که یک دزدگیر فابریک برای ۲۰۷ می‌خرید یا دزدگیر مورد نظرتان اولین روزی نیست که وارد بازار شده است. متاسفانه دزدگیرها به دلیل نداشتن سیستم امنیت قوی و ساختار پیچیده به راحتی از کار می‌افتند و همه سارقین به این کار تسلط دارند.

شاید بتوان گفت که پایین بودن مقاومت دزدگیرها مهم‌ترین موضوعی است که باید در نظر گرفته شود. اما در مقابل دزدگیرها، دستگاهی به نام ردیاب وجود دارد که با کمک فناوری جی پی اس کار می‌کند. مهم‌ترین مزیت استفاده از ردیاب‌ها این است که هیچ فردی از حضور آن‌ها در ماشین مطلع نمی‌شود. همین موضوع که سارقان نخواهند فهمید یک ماشین مجهز به ردیاب است برگ برنده‌ای برای این دستگاه‌های پیشرفته نسبت به دزدگیرها به شمار می‌رود.

ویژگی‌های جی پی اس پژو ۲۰۷، استرس را فراموش کنید و آرامش را هدیه بگیرید

ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب یا جی پی اس پژو ۲۰۷ از مهم‌ترین فاکتورهای فروش این سیستم امنیتی و ضد سرقت خودرو به شمار می‌رود. ردیاب‌هایی که برای خودرو پژو ۲۰۷ استفاده می‌شوند عموما بدنه‌ای بسیار محکم و ضد آب دارند و در هر شرایط آب‌وهوایی کار می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب پژو ۲۰۷ وجود باتری‌های بسیار قوی است که برخی از این باتری‌ها تا مدت یکسال بدون نیاز به شارژ کار می‌کنند.

جی پی اس پژو ۲۰۷ مجهز به دکمه sos است که در مواقع ضروری می‌توان با استفاده از این تکنولوژی به شماره تماس تعیین شده پیام درخواست کمک ارسال کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این ردیاب‌های پیشرفته این است که در آب‌وهوای مرطوب و گرد و غبار نیز به خوبی کار می‌کنند. همچنین با استفاده از فناوری ال بی اس آنتن‌دهی این ردیاب‌های در مناطق کور جغرافیایی نیز دچار اختلال نشده و اطلاعات را به‌صورت دقیق ارسال می‌کنند.

ردیاب پژو ۲۰۷، تنها انتخاب برای پیشگیری از سرقت ماشین‌ گران شما

معرفی بهترین مدل ردیاب پژو ۲۰۷ در بازارهای ایران

ردیاب‌هایی که با توجه به نیاز کاربران طراحی و تولید می‌شوند برای استفاده هر خودرویی مناسب هستند. در حقیقت برای خودرو پژو ۲۰۷ یک ردیاب ویژه و خاص وجود ندارد. اما می‌توان از انواع مختلف ردیاب که در بازار موجود است استفاده کرد. ردیاب‌هایی که برای همه خودروها از نوع شخصی و سواری تا وانت و کامیونت قابل استفاده هستند به دو نوع ردیاب سیمی و ردیاب بی سیم تقسیم می‌شوند. در ادامه توضیح کامل‌تری درباره ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این ردیاب‌ها خواهیم داشت.

ردیاب بی سیم پژو ۲۰۷، راه اندازی جی پی اس ۲۰۷ بدون دردسر

ردیاب‌های بی سیم با توجه به اینکه نصب بسیار ساده و بدون دردسری دارند به پرفروش ترین ردیاب خودرو تبدیل شده‌اند. ردیاب‌های بی سیم به دو مدل ردیاب آهنربایی و ردیاب دیاگی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ها روش استفاده متفاوتی نسبت به دیگری دارد.

ردیاب‌های آهنربایی یا مغناطیسی با استفاده از مگنت‌های بسیار قوی به بدنه فلزی خودرو متصل می‌شوند. باتری بسیار قوی،بدنه محکم و آنتن دهی بالا و دقیقی دارند.

ردیاب‌های دیاگی نیز همان‌طور که از نامشان مشخص است به پورت دیاگ خودرو متصل می‌شوند. ردیاب‌های دیاگی با توجه به ابعادشان به راحتی پنهان می‌شوند و نصب بسیار راحتی دارند.

ردیاب سیمی پژو ۲۰۷، قیمت ارزان اما کیفیت بالا

ردیاب‌های سیمی مانند ردیاب فندکی یکی دیگر از انواع ردیاب پژو ۲۰۷ است که با اتصال به برق خودرو شروع به فعالیت می‌کند. برای نصب ردیاب‌های سیمی باید اطلاعات کافی درباره سیستم برق‌کشی خودرو داشته باشید. ردیاب‌های فندکی قیمت مناسبی دارند و به عنوان دزدگیر مخفی نیز شناخته می‌شوند. شکل ظاهری ردیاب‌های فندکی کاملا شبیه به شارژ فندکی خودرو است و به همین دلیل برای هیچ سارقی قابل تشخیص نیست.

تفاوت ردیاب‌های سیمی و بی سیم، ردیاب‌هایی همه کاره

ردیاب‌های سیمی و دیاگی فقط برای خودرو قابل استفاده هستند. اما ردیاب‌های آهنربایی حتی برای موتورسیکلت و مراقبت از افراد نیز کاربرد دارد. حتما می‌پرسید ردیاب آهنربایی چطور می‌تواند برای افراد کاربرد داشته باشد یا اینکه چگونه با جی پی اس شخصی را پیدا کنیم؟ ردیاب‌های آهنربایی مجهز به آنتن‌های داخلی بسیار قوی هستند و با توجه به وجود باتری‌های داخلی برای شروع به کار نیاز به برق ندارند. برای استفاده از ردیاب‌های آهنربایی فقط کافی است ردیاب را روشن کنید و داخل کیف یا جیب لباس افراد قرار دهید. همچنین می‌توانید ردیاب را به بدنه فلزی موتور یا خودرو بچسبانید. ردیاب به همین سادگی شروع به کار می‌کند و اطلاعات لازم را درباره موقعیت جغرافیایی افراد در اختیارتان قرار می‌دهد.

ردیاب پژو ۲۰۷، تنها انتخاب برای پیشگیری از سرقت ماشین‌ گران شما

پیشرفته‌ترین جی پی اس پژو ۲۰۷ را از ایران رهیاب بخرید

در این مقاله درباره ردیاب پژو ۲۰۷ و مشخصات و ویژگی‌های این محصول صحبت کردیم. اگر قصد تقویت سیستم امنیتی و ضد سرقت خودروی خود را دارید بهتر است همین امروز برای خرید ردیاب اقدام کنید. فروشگاه ایران رهیاب با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه واردات و طراحی ردیاب‌های پیشرفته خودرو، جدیدترین مدل‌های ردیاب را مطابق با تکنولوژی روز دنیا و قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی به آدرس iranrahyab.comعرضه می‌کند. چنانچه سوالی درباره قیمت، نصب، سفارش و خرید ردیاب دارید با شماره تلفن ۲۲۴۱۰۳۲۸-۰۲۱تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش و پشتیبانی ایران رهیاب آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات شما عزیزان هستند.

کد خبر 612308

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha