نوسان روزهای اخیر بیت‌کوین  بین ۳۰ تا ۳۴هزار دلار به‌نظر می‌رسد، داستان شک و تردیدها کوتاه‌مدت را تقویت می‌کند، چرا که استراتژیست‌های JPMorgan معتقدند که بازار ارزهای دیجیتال هنوز سالم نیست.

بیت کوین و اتریوم

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت کوین‌تلگراف، یادداشت منتشرشده از سوی «جی‌پی مورگان چیس»، شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی و چندملیتی نشان می‌دهد که تنظیم کوتاه‌مدت بیت‌کوین هنوز هم چالش برانگیز است. بر اساس داده‌های موجود، استراتژیست‌های این موسسه می‌گویند که احتمالا هنوز هم موقعیت‌های زیرآبی وجود دارد که باید از ازار پاک شوند.

در این یادداشت آمده است که ثبات بازار آتی بیت‌کوین و احتمال افزایش هزینه‌های تولید به‌دلیل مهاجرت ماینرها از چین از جمله عوامل مثبت در قیمت خواهد بود. چندین تحلیل نشان می‌دهد که هزینه تولید بیت‌کوین از نظر تاریخی با قیمت آن گره خورده است. بنابراین، افزایش قیمت در هزینه استخراج، ممکن است بر تقویت قیمت این ارز دیجیتال تأثیر بگذارد.

این یادداشت نشان می‌دهد که بازار ارزهای دیجیتال در آغاز روند بهبودشان هستند، اما این بازار هنوز کاملا سالم نیست. طبق گفته بلومبرگ، باید ریسک‌پذیری را در معاملات کاهش داد.

بازار همچنین نسبت به اظهارات ریکاردو سالیناس پلیگو، سومین مرد ثروتمند مکزیک که بیت‌کوین را طلای جدید نامیده است، واکنش مثبت نشان داد.

بیشتر بخوانید:

قیمت بیت‌کوین تا ساعت ۱۱ امروز به وقت تهران بیش از ۳۵ هزار دلار بود.

کد خبر 610924

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha