«مریم کرمانی»، کارشناس ارشد ادبیات و از مربیان مرکز آفرینش‌های ادبی، به تازگی در نخستین مسابقه «غزل بگو» فرهنگسرای «معرفت» رتبه دوم را کسب کرده است.

مریم کرمانی

«مریم کرمانی»، کارشناس ارشد ادبیات و از مربیان مرکز آفرینش‌های ادبی، به تازگی در نخستین مسابقه «غزل بگو» فرهنگسرای «معرفت» رتبه دوم را کسب کرده است. کرمانی سابقه ۱۸ سال آموزش مربیگری در مرکز آفرینش‌های ادبی دارد و پیش از شیوع «کرونا» در کلاس‌های مختلفش مانند حافظ‌خوانی، داستان‌نویسی و نوشتن خلاق در هر دوره حداقل ۱۹ شاگرد تربیت کرده است.
هم‌چنین یک کتاب باعنوان «اندیشه‌ آرمان‌شهر» در شعر «پروین اعتصامی»، «سیمین بهبهانی» و «فروغ فرخزاد» منتشر کرده است و در آینده نزدیک هم کتاب «زن‌های بی‌دلیل» را رونمایی می‌کند. او که در فضای مجازی با فرهنگسرای معرفت آشنا شده است. می‌گوید: «کرونا اگرچه برنامه‌ها و کارگاه‌های حضوری را کمرنگ کرد اما موجب آشنایی شهروندان با کانون‌ها و مراکز فرهنگی شد تا مردم بتوانند با جهان بزرگ‌تری آشنا شوند و اطلاعاتشان را افزایش دهند. این روزها مردم بر اساس نیازشان می‌توانند حوزه‌شان را انتخاب کنند و از همین طریق توانستم با فرهنگسرا و برنامه‌های جذابش آشنا شوم.»

کد خبر 610399

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha