«مصطفی رحماندوست»، «هوشنگ مرادی کرمانی» و دیگر نویسندگان و داستان‌نویسان نام آشنای پایتخت با خوانش قصه‌های کتاب‌هایشان به شهروندان عیدی می‌دهند. یک عیدی معنوی که در این روزهای خانه‌نشینی شنیدنی است.

مصطفی رحماندوست - هوشنگ مرادی کرمانی

همشهری آنلاین – سمیرا باباجانپور: فرهنگسرای فردوس با طرح متفاوت «کتابخوانی مجازی چهره‌ها» ایام نوروز مهمان خانه‌های شهروندان است.«زهرا اشرفی» مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۵ و رئیس فرهنگسرای فردوس جذابیت این طرح را حضور چهره های نام آشنای داستان نویسی کشور عنوان می‌کند و می‌گوید:«شنیدن قصه برای کودکان و به خصوص نوجوانان همیشه جذابیت دارد. حال اگر این قصه ها را چهره های معروفی مانند مصطفی رحماندوست شاعر و داستان نویس نام آشنای کودک و نوجوان و هوشنگ مرادی کرمانی خالق قصه های مجید، بخوانند مسلماً شنیدنی تر خواهد بود.» 
مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۵ از استقبال داستان نویسان از طرح کتابخوانی مجازی چهره ها خبر می‌دهد و می‌گوید:« این روزها همدلی و همراهی حرف اول را می زند. حالا که نمی توانیم دستان یکدیگر را بفشاریم و نوروز را تبریک بگوییم با همدلی مهر و محبت را به یکدیگر هدیه می‌دهیم. خوشبختانه چهره‌های ادبی بنام کشور از این طرح فرهنگسرای فردوس استقبال کرده‌اند و در طول تعطیلات نوروز با خوانش قصه‌ای از کتاب‌هایشان مهمان خانه های شهروندان خواهند شد. »
اشرفی  درباره  برنامه های نوروزی فرهنگسرای فردوس می‌گوید:« فرهنگسرای فردوس طی نوروز در فضای مجازی با ارائه برنامه های متنوع در کنار شهروندان خواهد بود. تولید برنامه های تصویری قصه خوانی برای کودکان و راه اندازی نگارخانه مجازی از جمله این برنامه‌ها است. » برای دیدن و شنیدن قصه های مجازی فرهنگسرای فردوس به نشانی t.me/bolvarferdoss  مراجعه کنید.


قصه خوانی مصطفی رحماندوست


قصه خوانی هوشنگ مرادی کرمانی
 

کد خبر 493920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha