یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراکز فرهنگی هنری پایتخت در هفته جاری میزبان بیش از 200 ویژه‌برنامه فرهنگی ـ‌ هنری خواهند بود که نمایش 80 اثر خوشنویسی، در دو گالری عقیق و فیروزه ایستگاه مترو شهید بهشتی از جمله این برنامه‌ها است.

مترو

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه خوشنویسی متعلق به آثار امیر نجم، مولف کتاب هنر خوشنویسی در شعر و علی اصغر مقتدایی مؤولف دایره المعارف بزرگ خط ایران است که تا پایان شهریور ماه در دو گالری ایستگاه مترو شهید بهشتی ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه عکس، چیدمان و هنر محیطی تا پایان هفته در نگارخانه آفرینش نور، نمایشگاه نقاشی آبرنگ با موضوع طبیعت ایران تا پایان هفته در نگارخانه معرفت و نمایشگاه صنایع دستی تا پایان هفته در نگارخانه سرو از دیگر برنامه‌های نمایشگاهی مراکز فرهنگی هنری تهران در هفته جاری است.

همچنین نمایشگاه خوشنویسی قرآن کریم به خط کوفی تا پایان هفته در نگارخانه هدی، نمایشگاه عکس با موضوع معماری بناها با عنوان نمایشگاه عکس مکث تا 26 اردیبهشت در نگارخانه ترنج و نمایشگاه عکس اولین جهانگردان ایرانی تا 24 شهریور در فرهنگسرای بهمن بخشی از برنامه‌های دیگر نگارخانه‌های تهران است.

کارگاه‌های آموزش فیلمسازی با ابزار ساده برای نوجوانان، 21 شهریور در فرهنگسرای سرو و ساخت ابزار رصد و شناخت ابزار نجوم، 21 شهریور در فرهنگسرای شفق برپا می‌شوند.

تورهای گردشگری بازدید از شهرک سینمایی غزالی، 20 شهریور از سوی فرهنگسرای فردوس و تور سیاحتی و زیارتی فرهنگسرای اشراق 21 شهریور ماه برنامه‌های خود را برگزار می‌کنند.

علاقمندان می‌توانند برای دریافت فهرست کامل برنامه‌ها به پایگاه اینترنتیwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات ویژه برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره 1837 تماس بگیرند.

 

کد خبر 184031

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز