همشهری آنلاین: امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی با تاکید بر هشیار و آمادگی کامل ارتش گفت، هیچ متعرضی به ایران از منطقه زنده باز نخواهد گشت.

به گزارش ایرنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه ارتش با هوشیاری و آمادگی کامل تمامی تحرکات منطقه را تحت نظر دارد، گفت: در صورتی که دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تهدیدی را اعمال کند، زنده از منطقه باز نخواهد گشت.   

امیر سرلشگر ستاد عطاءالله صالحی سه‌شبه (۲۹ مرداد) در مراسم افتتاحیه همایش آموزشی‌ -‌ توجیهی وابستگان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران درکشورهای خارجی، وابستگان نظامی را سفیران قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی افزود: شما وابستگان نظامی ارتش ماموریت حساس و خطیر خود را با توکل بر خداوند متعال و تکیه بر قدرت علم و ایمان و با افتخار و سرافرازی انجام دهید.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: وابستگان نظامی ارتش الگوی کاملی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور هستند.

در این گردهمایی که هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، وابستگان نظامی ارتش به مدت یک هفته با حضور در نشست‌های تخصصی در جریان آخرین خط مشی‌های سیاسی - نظامی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته و در روز پایانی همایش نیز با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان‌های ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق می‌کنند.

کد خبر 61005

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز