شنبه ۲ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۳:۴۷
۰ نفر

دوچرخه شماره 476، پنجشنبه 31 مرداد، در 32 صفحه منتشر شد که 8 صفحه از این شماره به «سه‌چرخه» ویژه کودکان اختصاص دارد.

 «هیچ کس اخموها را دوست ندارد. کارشناس های علم انرژی معتقدند، آدم‌های اخمو از خود نوعی انرژی پخش می‌کنند که اصطلاحاً به آن انرژی منفی می‌گویند. کاش همیشه شاد باشیم، کاش همیشه بخندیم، حتی در اوج سختی‌ها و دشواری‌های زندگی.کاش شادی‌های خود را تکثیر کنیم و دیگران را هم در این شادی‌ها شریک کنیم. آن وقت جهان پر از انرژی‌های مثبت می‌شود. فکرش را بکنید دنیایی پر از انرژی‌های انرژی‌زا.» 4 صفحه ویژه طنز، سعی کرده شما را با مطالبش به قطب مثبت وصل کند. «حدیث برق و بی‌برقی و باقی قضایا!»، «شب شعر شکرفروشان ورشکسته»، «گرگ و بره» و ... از مطالب این مجموعه‌اند؛ «سفر به اعماق زمین» هم داستان طنز این شماره است که در این مجموعه قرار گرفته.

   4 صفحه هم پر از سرگرمی‌های سرگرم‌کننده و جذاب است! جهت‌یابی به کمک طبیعت بخشی از این مجموعه را تشکیل می‌دهد.

   در «نکته‌ها و بهانه‌ها» به کمک مجموعه‌ای عکس، با نمایش‌هایی آشنا می‌شویم که در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی تهران – مبارک، به نمایش درآمدند. در کنار این عکس‌ها، توضیح‌هایی هم درباره‌شان می‌خوانیم.

   «آرمیده بودند در سکوت که ناگاه قطار حاشیه کویر سمنان و دامغان دل شب را درید و غرید و خاک حصار دوباره لرزید، پس از 6600 سال...»؛ «خفتگان حصار،  سال بعد» با ما از حصار می‌گوید: منطقه‌ای باستانی در نزدیکی دامغان.

   31 مرداد روز جهانی مسجد است؛ «زیبایی دوچانبه» از زاویه دید عکاس‌های مجموعه‌ای عکس، ما را با زیبایی‌های شگفت‌انگیز مسجد «نصیرالملک» شیراز آشنا می‌کند.

مسابقه بزرگ روزهای آفتابی؛ «ای روزهای خوب»، مسابقه‌ای است به مناسبت تولد موعودی که همه چشم به راه اوییم.

   «ما را به خانه سلام بخوان!»، «آلبوم تصویرهای شاعرانه»، « انگار زمان هیچ تغییری نکرده است» و ... از مطالب دیگر این شماره هستند.

کد خبر 60870

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز