مجموع نظرات: ۱۰
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳
۰ نفر

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از اجرای طرح «موتورسوار خوب» با استفاده شخصیت‌های محبوب فوتبالی مثل رونالدو، مسی و کولینا خبر داد.

آموزش ـ رونالدو و مسی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام اجرای طرح موتورسوار خوب در شهر تهران گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در این طرح از تمام ظرفیت‌های فرهنگی در جهت ارتقا سطح فرهنگ ترافیک و کاهش تخلفات به خصوص در حوزه موتورسواران که آمار بالایی در بحث تصادفات جرحی و فوتی دارند استفاده می‌کند.

همه‌خانی افزود: در واقع این طرح یک اقدام نمادین است که قرار است از ظرفیت بازیکن‌های محبوب فوتبال‌ برای اثرگذاری بهتر بر رفتارهای موتورسواران بهره ببرد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با مشارکت اداره امور شهروندی شهرداری تهران و با استفاده از عروسک شخصیت‌های جذاب فوتبالی و ورزشی مانند کریستین رونالدو و لیونل مسی و با توجه به جدیت داور ایتالیایی پیر لویی جی کولینا داور معروف ایتالیایی اجرا می‌شود، قرار بر این است که به صورت فانتزی با اجرای طرحی نمادین و با استفاده از عروسکی شبیه به این بازیکنان و داور محبوب، به موتورسیکلت‌سوارانی که به هر نحوی در سطح معابر تخلف می‌کنند توسط این عروسک کارت زرد و قرمز داده شود تا بتوانیم اثرات مثبت این اقدام را در رفتارهای آتی این راکبین شاهد باشیم و باعث ارتقای سطح فرهنگ ترافیک موتورسواران در سطح شهر تهران شویم.

همه‌خانی گفت: در این طرح موتورسیکلت‌سوارانی که رفتارهای خوب ترافیکی دارند و همواره از کلاه کاسکت استفاده می‌کنند و مدارک آنها کامل است و پلاکشان مخدوش نیست نیز مورد تشویق این داور عروسکی قرار خواهند گرفت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به این موضوع که این طرح فرهنگی در تکمیل طرح موتوریار اجرا می‌شود، ابراز امیدواری کرد که طرح‌های فرهنگی - آموزشی که پلیس راهور تهران بزرگ آنها را بدون انتقال موتورسیکلت‌ها به پارکینگ اجرا می‌کند بتواند سطح آموزش و مهارت‌های ترافیکی را با ایجاد رفتارهای ترافیکی مثبت بین قشر موتورسوار افزایش دهد و شاهد کاهش تخلفات و تصادفات این گروه از رانندگان در سطح شهر تهران باشیم.

کد خبر 603615

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha