شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جان ادواردز، نامزد سابق دموکرات‌ها برای ریاست جمهوری آمریکا تصدیق کرد به همسر سرطانی‌اش خیانت کرده است.

اشپیگل آنلاین از واشنگتن گزارش داد، وی در مصاحبه‌ای تلویزیونی در حالی به ارتباط نامشروع با یک زن فیلم‌ساز اعتراف کرد که پیش از این؛ گزارش‌ها درباره این ارتباط را دروغ خوانده و رد کرده بود.

ادواردز در این مصاحبه تلویزیونی گفت «اشتباهی سنگین» را مرتکب شده است. این دموکرات گفت از رفتار خود شرمنده است. این سیاستمدار در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ABC به روابط نامشروع با یک کارگردان اعتراف کرد.

این رابطه در سال 2006 میلادی با رایله هانتر (Rielle Hunter) که آن زمان 42 ساله بوده زمانی آغاز شده است که این دو نفر در یک هتل با هم آشنا می‌شوند. به گفته ادواردز، این رابطه قرار بود «فقط مدت کوتاهی» به طول بینجامد. وی اعلام کرد بلافاصله پس از این رابطه به همسرش اعتراف کرده و از او تقاضای بخشش کرده است.

ادواردز به عنوان محتمل‌ترین گزینه معاون اولی باراک اوباما، نامزد نهایی دموکرات‌های برای ریاست جمهوری آمریکا مطرح بوده است. این سناتور سابق به خاطر کسب نتایج ضعیف در انتخابات مقدماتی از این رقابت‌ها کنار کشید. سال گذشته میلادی که نشریه «نشنال اینکوایرر» درباره این رسوایی خبر داده بود، ادواردز آن را به عنوان یک دروغ رد کرد.

ABC پیش‌نمایشی از این این مصاحبه را جمعه شب منتشر کرد. در بخشی از این مصاحبه ادواردز می‌گوید درباره ارتباط نامشروعش حقیقت را نگفته است. وی می‌گوید عاشق هانتر نبوده و پدر دختر این زن که در ماه فوریه متولد شده، نیست. به گفته وی، این رابطه خیلی زود به پایان رسیده است.

ادواردز درباره این ادعایش چنین استدلال می‌کند که همسرش در آغاز این روابط نامشروع رو به بهبود بوده است. پس از آنکه در سال 2004 جان ادواردز در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به عنوان معاون جان کری معرفی شد و شکست خورد، همسرش بیمار شد.

کد خبر 60150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز