۵۸ پروژه کوچک‌مقیاس محلی در نواحی سه‌گانه منطقه ۱۰، برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین توسعه سرانه‌های مورد نیاز، تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تفاهم پروژه ها

 شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر افزود: «حداکثر رضایت شهروندان، جلب مشارکت اهالی محل با حداقل هزینه در ارتقای کیفیت زندگی و افزایش تعلق محله‌ای از خصوصیات بارز پروژه‌های خردمقیاس در سال گذشته بود.

در سال گذشته با برگزاری جلسات متعدد کارگروه توسعه محله‌ها با مشارکت دبیران و اعضای شورایاری و مدیران دفاتر توسعه محلی، ۳۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تعریف و اجرا شد.» به گفته «مجید رباطی»، در این برنامه ۱۱ پروژه به پایان رسیده و ۲۳ پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در مرحله نهایی قرار دارد.

شهردار منطقه ۱۰ در بخشی از سخنان خود محله‌محوری و استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، شناسایی مسائل و نیازها با استفاده از نظر اهالی و شورایاری و همچنین اولویت‌دهی به مشکلات ساکنان محل را از مهم‌ترین رویکردهای این‌گونه پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: «بر همین اساس، در سال جاری ۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در زمینه بهسازی و ساماندهی، احداث و تجهیز مراکز و کاربری‌های خدمات محله‌ای تدارک دیده شده است.». رباطی در ادامه اضافه کرد: «بهسازی محیطی، مناسب‌سازی، آرام‌سازی و ایمن‌سازی معابر، احداث مسیر دوچرخه، بازگشایی معابر، احداث، مناسب‌سازی و ساماندهی پیاده‌روها، ساماندهی و بهسازی میدان‌ها، ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری برشمرد.»

کد خبر 601050

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha