همشهری‌آنلاین: رییس جمهور در نشست صمیمی با خبرنگاران با اشاره به هدیه خود بمناسبت روز خبرنگار (هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس) دستور داد دستگاه های دولتی شکایت های خود از رسانه ها را بازپس گیرند

گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با اشاره به رشادت‌ها و جانفشانی‌های فعالان عرصه اطلاع رسانی و خبر در کشور تاکیدکرد: ما یک موی امثال شهید "صارمی" ها و خبرنگاران فعال این مرز و بوم را که در راه اطلاع رسانی فعال هستند، به هزاران هزار لشکر پیام رسان در جبهه شیطانی عوض نمی‌کنیم حتی اگر منتقد احمدی نژاد باشند.

وی در این مراسم با بیان اینکه بیشترین هجمه‌ها و میزان انتقادها در دولت نهم صورت گرفته است، اظهار داشت: این در حالی است کمترین میزان شکایت علیه اصحاب رسانه و فعالان مطبوعاتی از سوی دولت نهم انجام شده است.

وی تصریح کرد: ما از دستگاه‌های دولتی می‌خواهیم که اگر شکایتی علیه رسانه‌ای دارند به مناسبت روز خبرنگار و این اعیاد مبارک از آن صرف‌نظر کنند.

احمدی‌نژاد همچنین اظهار داشت: به خبرنگاران و اعضای خانواده هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

وی از مسئولان مربوطه در نهاد ریاست جمهوری و وزارت ارشاد خواست که بهترین امکانات را برای این سفر زیارتی خبرنگاران و ایاب و ذهاب آنان فراهم کنند [سخنان رئیس جمهور در جمع خبرنگاران ایرانی]

کد خبر 60075

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز