همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران از هماهنگی شهرداری با وزارت بازرگانی جهت توزیع کالاهای مصرفی مردم در ماه رمضان از طریق میادین این سازمان خبر داد.

حسین صفایی با بیان اینکه جلسات هماهنگی با وزارت بازرگانی جهت عرضه سبد خانوار شهروندان در ماه رمضان در حال برگزاری است تاکید کرد: در این جلسات مقرر شده تا سازمان میادین میوه و تره بار در ایام ماه مبارک رمضان غرفه های خود در میادین اصلی شهر را برای عرضه کالاهای اساسی مردم با همکاری سازمان بازرگانی قرار دهد.

به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: بر این اساس مقرر شده تا اقلامی چون مرغ، گوشت، ماهی و خرما که مصرف بالایی را در ماه مبارک رمضان دارند به همراه حبوبات در سطح وسیعی در میادین میوه و تره بار توزیع شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با بیان اینکه جزییات بیشتر چگونگی توزیعد کالاهای اساسی مصرفی مردم در جلسات آینده مشخص شد تصریح کرد: وزارت بازرگانی و شهرداری تهران تلاش خود را به کار گرفته تا در ایام ماه رمضان کمترین مشکل برای شهروندان تهرانی جهت تهیه اقلام اساسی مصرفی خود وجود داشته باشند.

وی تاکید کرد: اقلام توزیعی در ایام ماه رمضان در میادین میوه و تره بار با نرخ مصوب وزارت بازرگانی و با نظارت ماموران این سازمان و وزارت بازرگانی توزیع خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای توسعه بازارهای میوه و تره بار در سطح شهر تهران تاکید کرد: تا دوهفته آینده شش بازار میوه و تره بار در مناطق 14، 21، 18، 4 ، پنج و یک تهران به بهره برداری خواهد رسید.

وی شمار شهروندان مراجعه کننده به میایدن میوه و تره بار را بالغ بر 600 هزار نفر در روز اعلام کرد و افزود: با افتتاح بازارهای جدید میوه و تره بار در تهران این میزان مراجعه به میادین افزایش پیدا خواهد کرد.

کد خبر 59859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز