سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح سه شنبه 15 مرداد با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، دفاع از وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، کشور و راه و ترابری را آغاز کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد ابتدا با تبریک سالروز میلاد عظیم امام حسین (ع) به ملت بزرگوار ایران، جامعه بشری و رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: دولت خود را برای اجرای طرح بزرگ تحول ساختاری در اقتصاد کشور آماده می‌کند.

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود : اجرای طرح بزرگ تحول اقتصادی کشور نیازمند انسجام و تحرک جدید در گروه اقتصادی دولت است و به همین علت از دکتر حسینی که از متخصصان جوان، متعهد، دلسوز، فعال و توانمند برای پذیرش این مسئولیت دعوت شد.

احمدی نژاد در معرفی وزیر پیشنهادی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت : با سابقه شمس‌الدین حسینی آشنا هستید و در همین دولت نیز وی با انگیزه، نشاط و نگاه علمی برای خدمت به انقلاب و کشور مسئولیت را با دقت، امانت و پی‌گیری جدی جلو برده است.

وی ابراز امیدواری کرد، با حضور دکتر حسینی در وزارت امور اقتصادی و دارایی تحول در این بخش با سرعت بیشتری پیگیری شود و کارهای جاری نظم و نسق بیشتری پیدا کند و یک نیروی جدید به دولت و جامعه معرفی شود.

حسینی سخنران مخالف نداشت 

منشی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی پس از سخنان رئیس جمهور در دفاع از وزرای پیشنهادی اعلام کرد: شمس‌الدین حسینی وزیر پیشنهادی برای وزارت امور اقتصاد و دارایی سخنران مخالف ندارد.

هفدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه به ریاست علی لاریجانی با دستور کار بررسی برنامه و صلاحیت حمید بهبهانی، شمس‌الدین حسینی و علی کردان برای تصدی وزارت راه و ترابری، امور اقتصادی و دارایی و کشور و اخذ رای اعتماد آنها آغاز شد.

کد خبر 59849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز