قیمت انواع ماهی در مقایسه با قیمت‌ مرغ و گوشت در میادین میوه و تره بار تهران اعلام شد.

ماهي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر ماهی قزل‌آلا پرتقاضاترین ماهی در میادین میوه و تره بار است که بیشترین فروش را در بین انواع ماهیان دارد.

قیمت یک کیلوگرم ماهی قزل‌آلا رنگین‌کمان در میادین ۴۹۵۰۰ تومان و قزل‌آلای گوشت ‌نارنجی ۵۲ هزار تومان است که تقریباً معادل یک عدد مرغ دو کیلوگرمی است که با قیمت هر کیلوگرم ۲۴۹۰۰ تومان در میادین به فروش می‌رسد. در حال حاضر ۳ ماهی ارزان‌ قیمت میادین، ماهی‌ بیاح و ماهی فیتوفاگ با قیمت هر کیلوگرم   ۳۰ هزار تومان و ماهی بیک‌هد با قیمت هر کیلوگرم ۳۱ هزار تومان است که از قیمت هر کیلوگرم مرغ به مراتب بالاتر است.

قیمت ۳ ماهی گران‌قیمت میادین نیز به ترتیب ماهی اوزون‌برون زنده با قیمت هر کیلوگرم ۱۴۸ هزار تومان، ماهی شیر بی سر و دُم با قیمت هر کیلوگرم ۱۳۲ هزار تومان و ماهی راشکو با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۶ هزار تومان است. به این ترتیب، در میادین قیمت هر کیلوگرم ماهی راشکو بالاتر از قیمت یک کیلوگرم ران تازه گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۱۲۱ هزار تومان، قیمت هر کیلوگرم ماهی شیر معادل یک کیلوگرم سردست تازه گوسفندی با قیمت ۱۳۲۷۰۰ تومان و قیمت یک کیلوگرم ماهی اوزون‌برون نیز تقریباً معادل یک کیلوگرم ران تازه گوسفندی است.

همچنین  یک کیلوگرم ماهی سفید دریایی یا ماهی شیر بچه به قیمت ۱۱۰ هزار تومان در میادین، تقریباً معادل یک کیلوگرم گوشت چرخ‌کرده مخلوط به قیمت ۱۰۹ هزار تومان است.

کد خبر 597102

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غلامحسین محمد نژاد IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    لطفا به این نکته هم دقت شود که ضایعات ماهی خیلی بیشتر از ضایعات مرغ و گوشت می باشد .
  • بهزاد IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    رییس جمهور فرمودند درنبود مرغ ماهی ومیگو میل کنید .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!