جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
۰ نفر

ایوانکا ترامپ با ناامید کردن طرفداران خود که کرونا را جدی نمی گیرند، اولین دوز واکسن خود را دریافت کرد.

ايوانكا ترامپ ماسک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیلی بیست، ایوانکا ترامپ سکوت خود در شبکه‌های اجتماعی را شکست: مشاور پیشین ریاست جمهوری ایالات متحده از طریق اینستاگرام، توییتر و بیانیه ارسال شده به AP اعلام کرد که اولین دوز واکسن فایزر خود را دریافت کرده است.

او همچنین ابزار امیدواری کرد که مخاطبانش نیز برای دریافت واکسن اقدام کنند. او پیش از این و در زمان ریاست جمهوری پدرش امکان دریافت واکسن را داشت اما پس از ترک پایتخت و نقل مکان به فلوریدا این کار را انجام داد.

تصویر ا ایوانکا ترامپ طرفداران خود را ناامید کرد
ایوانکا در حال دریافت واکسن فایزر

جای تعجب نیست که طرفداران زنی که پدرش همه‌گیری کرونا را جدی نمی‌گرفت و اقدامات احتیاطی کووید-۱۹ را تمسخر می‌کرد از این خبر خوشحال نیستند. پست اینستاگرامی وی به طغیانی از شکایات مربوط به انتخاب وی برای گرفتن واکسن تبدیل شده است.

این اقدام ایوانکا در توئیتر و فیس‌بوک نیز با واکنش‌های منفی طرفدارانش روبرو شد؛ مایک پنس، معاون سابق رئیس جمهور نیز در ماه دسامبر از طریق یک کنفرانس مطبوعاتی تلویزیونی واکسن زد؛ دونالد و ملانیا ترامپ نیز قبل از ترک دفتر خود در ژانویه واکسینه شدند و اگرچه این اقدام خود را اعلام نکردند اما پس از مراسم تحلیف رئیس جمهور بایدن خبر آن منتشر شد.

انتقادات زیادی از طرف مجامع علمی و پزشکی به رویکرد و عملکرد ترامپ در زمان شیوع کرونا وارد شده بود و نزدیکان وی از مخالفان سرسخت استفاده از ماسک و واکسن قلمداد می‌شدند اما علم راه خود را پیدا می‌کند.

کد خبر 595362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha