جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

مصاحبه اخیر اریک ترامپ، پسر رئیس جمهوری سابق آمریکا مورد تمسخر مردم در فضای مجازی قرار گرفته است.

اریک ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، اریک ترامپ، پسر رئیس جمهور سابق آمریکا، در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز گفت افراد غریبه در خیابان او را در آغوش گرفته و با ابراز دلتنگی برای پدرش گریه کردند.

اریک به مجری این برنامه، شان هانیتی، گفت: «مردم در طول هفته گذشته به سمت من آمدند و مرا در آغوش گرفتند و گفتند ما خیلی دلمان برای او تنگ شده است.» وی افزود: «مهم نیست که درباره او چه می‌گویید؛ او عاشق این کشور است و حتی مایل است برای آن بجنگد.»

به نظر می‌رسید این داستان نوعی دنباله روی از شخص دونالد ترامپ است. در ژوئن ۲۰۱۹، ترامپ در حالی که در حال امضای لایحه‌ای برای کاهش قوانین بود، چنین صحنه‌ای را توصیف کرد و گفت:« پشت من، سازندگان خانه، کشاورزان و دامداران را داشتم در حالیکه بسیاری از آنها هرگز در زندگی خود گریه نکرده بودند، حتی هنگام تولد، اما گریه می‌کردند.»

به گفته رئیس جمهور سابق آمریکا، یکی از این افراد که داشت گریه می‌کرد به او گفته است: «آقا، شما زندگی و داراییم را به من برگرداندید.»

در سال ۲۰۱۸ نیز ترامپ با ادعای اینکه حادثه مشابهی در جمعی دیگر از طرفدارانش رخ داده گفت: «او مردی سر سخت و خشن بود که گریه می‌کرد. او گفت آقای رئیس جمهور، از شما برای نجات آمریکا متشکرم. من به شما می‌گویم مردی خشن بود و فکر نمی‌کنم او وقتی بچه بوده گریه کرده باشد.»

همچنین و به عنوان سومین نمونه، اشاره ترامپ به گریه کشاورزان در حالی که در سال ۲۰۱۷ در حال سخنرانی بوده است هرچند فیلم‌هایی که از این رویداد وجود دارد چنین چیزی را ثبت نکرده‌اند.

کیت اولبرمن، مفسر سیاسی یک پاسخ سه گزینه‌ای در توئیتر به ادعای اریک نوشت: الف) یقینا ب) بعد از این مصاحبه کیف پولت را چک کردی؟ ج) لعنتی تو همیشه در خیابان و بین مردم ناشناس قدم می‌زنی!

واکنش‌ها بعد از بازنشر این مدعا در توئیتر بیشتر شد؛ یکی از کاربران نوشت احتما این پیاده‌روی در Mar-A-Lago (اقامتگاه ساحلی خانواده ترامپ) بوده؛ دیگری نوشت تو را پدرت هم بغل نمی‌کند چه برسد به افراد غریبه...

واکنش‌های دوقطبی جامعه آمریکا به فعالیت‌های ترامپ و خانواده‌اش برای بازگشت به صحنه رقابت‌های ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیش از این نیز مشهود بود؛ اریک، ۳۷ ساله، در دوران ریاست جمهوری پدرش مسئولیت سازمان ترامپ را در دوران ریاست جمهوری پدرش برعهده داشت.

کد خبر 602418
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha