سه‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۵:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی: پژمان نوری بازیکن خط میانی پرسپولیس به‌دلیل نبود دفاع چپ تخصصی در این تیم، مجبور شد در فصل گذشته در این پست بازی کند.

منطقه‌ای که پست تخصصی او محسوب نمی‌شد اما در این فصل به دلیل حضور انریکه برزیلی، پژمان نوری می‌تواند در پست هافبک میانی، پستی که تخصص اصلی بازی او به شمار می‌رود برای پرسپولیس بازی کند. نوری در گفت‌وگویی با همشهری به سئوالات ما پاسخ می‌دهد.

  • شرایط اردوی دبی چطور است؟

همه چیز در اینجا طبق برنامه‌ریزی انجام می‌شود. کادر فنی برای تمرینات به‌خوبی برنامه‌ریزی کرده‌اند تا تیم قبل از شروع لیگ به آمادگی مطلوب برسد.

 حتی در غیاب قطبی هم تمرینات زیرنظر پرویز کماسی به لحاظ بدنی و افشین پیروانی به لحاظ تاکتیکی به‌خوبی انجام شد و برخلاف بسیاری من اعتقاد دارم به لحاظ بدنی و تاکتیکی برای شروع لیگ مشکلی نداریم و بدن بازیکنان به آمادگی مطلوب خواهد رسید. قطعاً تا اولین بازی چه به لحاظ پیاده کردن تاکتیک‌های مورد نظر مربیان و چه به لحاظ قوای بدنی به‌شرایط آرمانی خواهیم رسید. من فکر می‌کنم پرسپولیس از لحاظ آمادگی از بقیه تیم‌ها حتی استقلال و سپاهان هم که اردویشان را در ترکیه برگزار کردند، عقب‌ نیست.

  • حضور یک بازیکن برزیلی در دفاع چپ واقعاً به نفع تو تمام شد.

بله، واقعاً جذب بازیکن برزیلی بیشتر از تیم به نفع من تمام شد چون با وجود جذب این بازیکن می‌توانم مجدداً به پستی بازگردم که پست تخصصی‌ من محسوب می‌شود.مطمئناً با بازی در پست هافبک دفاعی می‌توانم بازدهی بسیار بهتری نسبت به گذشته برای پرسپولیس داشته باشم.

  • از بازگشت تو به پست اصلی، مسئولان تیم و افشین قطبی هم حمایت کرده‌اند.

بله، این موضوع با استقبال سرمربی تیم و مدیرعامل تیم مواجه شد. مصطفوی در صحبتی که در این رابطه با من داشت گفت: «فوتبال تو در دفاع چپ چندان به چشم نمی‌آمد. خوشحالم که به پست اصلی‌ات بازگشتی. مطمئناً در پست هافبک میانی می‌توانی برای پرسپولیس بازدهی بیشتری داشته باشی.»

  • پرسپولیس در این فصل قدرت قهرمانی دارد؟

صددرصد. هدف اصلی تیم ما در این فصل قهرمانی در آسیاست، بنابراین مطمئن باشید که هدف ما قهرمانی در آسیا است و به راحتی می‌توانیم قهرمان لیگ‌برتر شویم.

کد خبر 59339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز