شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری دنیا و کشور ما را از رمق انداخت، ولی اگر این تهدید را به فرصتی برای احیای ظرفیت‌های گردشگری محله‌هایی مانند ری تبدیل کنیم....  

شهردار

حسن خلیل‌آبادی/ عضو شورای‌شهر و اهل ری : شیوع ویروس کرونا صنعت گردشگری دنیا و کشور ما را از رمق انداخت، ولی اگر این تهدید را به فرصتی برای احیای ظرفیت‌های گردشگری محله‌هایی مانند ری تبدیل کنیم اقدام هوشمندانه‌ای است.

این شهر باستانی ۲ هزار ساله آثار تاریخی و گردشگری قابل توجهی دارد که اغلب قریب به اتفاق آنها در فضای باز قرار دارند و در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گزینه‌های مناسبی برای بازدید گردشگران و علاقه‌مندان آثار تاریخی هستند.  

در نوروز امسال که ستاد پیشگیری ویروس کرونا شهروندان را به پرهیز از مسافرت‌های نوروزی توصیه می‌کند اهالی شهرری و مناطق مجاور آن می‌توانند اوقات فراغت خود را به مطالعه و بازدید این آثار بگذرانند و در مورد پیشینه تمدنی خود اطلاعات جامع‌تری کسب کنند.  

متأسفانه بسیاری از ساکنان ری و به‌ویژه نسل جوان از این سابقه و هویت تاریخی شهر خود شناخت کافی ندارند و باید اطلاعات آنها افزایش پیدا کند.

در این روزهای پایان سال برای همه مردم ایران و همین‌طور ساکنان شهرری آرزوی تندرستی و شادکامی دارم و امیدوارم همه ما بکوشیم در این روزها دلی را شاد کنیم و باری از دوش هموطن و همنوع خود برداریم.  

کد خبر 590902

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha