سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
۰ نفر

شرکت «استون مارتین» در حال برنامه‌ریزی برای سرازیر کردن مدل‌ها و نسخه‌های جدید مدل‌های موجود در چند سال آینده است.

استون مارتین

این نسخه شامل چندین مدل مختلف از DBX، از جمله شاید DBX V۱۲ می‌شود و طبق گزارش‌ها، این خودروساز در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ۲ مدل تمام برقی کاملا جدید است. به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت موتور۱، لارنس استرول، رئیس استون مارتین در گفت‌وگویی با روزنامه فایننشال‌تایمز، تایید کرده است که ۲ مدل جدید با آلایندگی صفر در سال ۲۰۲۵ تولید خواهند شد. این ۲ خودرو، یکی اسپورت و دیگری یک شاسی‌بلند (SUV) خواهند بود.

استرول به فایننشال‌تایمز گفته است که خودروی الکتریکی در ولز تولید می‌شود؛ جایی که در حال حاضر استون مارتین، مدل شاسی‌بلند DBX را تولید می‌کند. خوروی اسپورت برقی نیز در گیدون که خانه این شرکت محسوب می‌شود، ساخته خواهد شد.

تایکان کراس پورشه به بازار عرضه می‌شود

مشابه برخی از مدل‌های استون مارتین با موتورهای احتراق، به احتمال زیاد مدل‌های جدید الکتریکی به فناوری مرسدس بنز متکی هستند که در حال حاضر ۲۰ درصد سهام این شرکت انگلیسی را در اختیار دارد. استون مارتین هنوز یک سیستم‌عامل اختصاصی و یک پیشرانه الکتریکی ندارد و همکاری با مرسدس می‌تواند پاسخگوی تمام مشکلات آن در کوتاه‌مدت و میان‌مدت به‌حساب آید. علاوه بر این موضوع که این دو خودرو می‌توانند از فناوری مرسدس استفاده کنند، در حال حاضر اطلاعات دیگری درباره آنها در دسترس نیست.

 خودروی برقی استون مارتین  ۲۰۲۵ با بازار می‌آید

کد خبر 589749

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha