چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
۰ نفر

ون‌های مسافربر برقی مزایای قابل توجهی دارند و بسیاری از این وسایل نقلیه برای کمپینگ استفاده می‌کنند، اما آنچه که ما آرزو داریم روزی شاهدش باشیم، یک ون مسافری خودران است.

فولکس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت نیواطلس، ون‌های مسافربر برقی مزایای قابل توجهی دارند و بسیاری از این وسایل نقلیه برای کمپینگ استفاده می‌کنند، اما آنچه که ما آرزو داریم روزی شاهدش باشیم، یک ون مسافری خودران است. در این میان فولکس‌واگن با آزمایش فناوری خودمختار، گامی در جهت آن آینده ایده‌آل برداشته است. ون برقی باز (Buzz)، جانشین معنوی ون‌های مخصوص کمپینگ در جهان خواهد بود.

فولکس‌واگن پیش از این در سرمایه‌گذاری در شرکت نرم‌افزاری رانندگی خودمختار Argo AI به فورد پیوسته بود و اکنون نیز قصد دارد شناسه خود را در این مبحث ارائه کند؛ نمونه‌های اولیه Buzz که با نرم‌افزار Argo AI مجهز می‌شوند. سپس این دو کار در دنیای واقعی را در آلمان انجام خواهند داد. وسایل نقلیه تجاری فولکس‌واگن با Argo کار خواهند کرد و هدف از آزمایش‌های اولیه، ماهیت تجاری آن خواهد بود. فولکس‌واگن قصد دارد مدل‌های Buzz را تا سال 2025 به بازار ارائه دهد. این ون اولین وسیله نقلیه VW خواهد بود که از قابلیت رانندگی مستقل و خودمختار برخوردار است. در حالی که توجه فولکس‌واگن معطوف به استفاده تجاری از خودروهاست، Buzz آماده می‌شود تا به یک ون مورد علاقه تبدیل شود. شاید نخستین تجربه‌ها به‌صورت کاملا محدود باشند؛ چیزی مانند تور و کمپ در داخل پارک‌های ملی. فولکس‌واگن قصد دارد که این ون را در نمایشگاه‌های بین‌المللی در سال 2022 در معرض دید عموم قرار دهد. به هر حال کمپرها منتظر خواهند بود تا شاهکار جدید فولکس‌واگن را با ارائه یک ون جادار و زیبا به نظاره بنشینند.

کد خبر 588453

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha