«ابوالفضل غیاثی» پرونده درخشانی از مشارکت در اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط دورافتاده کشور دارد و بیشتر عمر خود را در امور خیرخواهانه گذرانده است.  او در منطقه ۱۸ نیز چند مدرسه ساخته که سال‌هاست دانش‌آموزان در آن تحصیل می‌کنند.

غیاثی


در کارنامه‌کاری غیاثی، ساخت جاده و بزرگراه در نقاط صعب‌العبور تا خانه برای نیازمندان و مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن در روستاها دیده می‌شود. او عنوان می‌کند که لطف خدا شامل حال او شده تا به کارخیر بپردازد و قصد دارد تا پایان عمر در این مسیر قدم بردارد.
خیر مدرسه‌ساز منطقه ۱۸ که جزو چهره‌های گمنام شهر تهران به شمار می‌رود در ۸۰ سالگی احساس جوانی می‌کند، سلامتی و سرزندگی‌اش را حاصل کار خیر و دعای مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان می‌داند.
ابوالفضل غیاثی از اینکه سال‌ها قبل توانسته نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای را در منطقه ۱۸ بسازد، اظهار رضایت می‌کند و می‌گوید: «بچه‌های جنوب شهراستعداد فراوانی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای دارند و باید امکانات آموزشی به نحوی باشد که دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند و به افراد موفق و کارآمد تبدیل شوند.»
غیاثی هرسال از مدارسی که خودش ساخته، بازدیدمی کند تا کمبودها و مشکلات آموزشی آنها را برطرف کند. در یک سال گذشته هم که آموزش مجازی بوده از حال دانش‌آموزان غافل نبوده و در حد توان برای برطرف کردن مشکلات مدارس قدم برداشته است.
هنرستان خیرساز غیاثی جزء هنرستان‌های فعال و قدیمی منطقه ۱۸ است که در طول سال‌ها دانش‌آموزان بسیاری در آن تحصیل کرده‌اند. یکی از اتفاقات خوبی که از سال تحصیلی گذشته در هنرستان فنی و حرفه‌ای افتاده، اضافه شدن رشته فنی «آسانسور» در آن است. علت این موضوع اهمیت نصب و راه‌اندازی استاندارد آسانسور در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی است که به‌طور مستقیم با جان و سلامت شهروندان در ارتباط است.

کد خبر 585371

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha