«ابوالفضل غیاثی» پرونده درخشانی از مشارکت در اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط دورافتاده کشور دارد و بیشتر عمر خود را در امور خیرخواهانه گذرانده است.  او در منطقه ۱۸ نیز چند مدرسه ساخته که سال‌هاست دانش‌آموزان در آن تحصیل می‌کنند.

غیاثی


در کارنامه‌کاری غیاثی، ساخت جاده و بزرگراه در نقاط صعب‌العبور تا خانه برای نیازمندان و مدرسه برای دانش‌آموزان ساکن در روستاها دیده می‌شود. او عنوان می‌کند که لطف خدا شامل حال او شده تا به کارخیر بپردازد و قصد دارد تا پایان عمر در این مسیر قدم بردارد.
خیر مدرسه‌ساز منطقه ۱۸ که جزو چهره‌های گمنام شهر تهران به شمار می‌رود در ۸۰ سالگی احساس جوانی می‌کند، سلامتی و سرزندگی‌اش را حاصل کار خیر و دعای مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان می‌داند.
ابوالفضل غیاثی از اینکه سال‌ها قبل توانسته نخستین هنرستان فنی و حرفه‌ای را در منطقه ۱۸ بسازد، اظهار رضایت می‌کند و می‌گوید: «بچه‌های جنوب شهراستعداد فراوانی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای دارند و باید امکانات آموزشی به نحوی باشد که دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته بتوانند به راحتی ادامه تحصیل دهند و به افراد موفق و کارآمد تبدیل شوند.»
غیاثی هرسال از مدارسی که خودش ساخته، بازدیدمی کند تا کمبودها و مشکلات آموزشی آنها را برطرف کند. در یک سال گذشته هم که آموزش مجازی بوده از حال دانش‌آموزان غافل نبوده و در حد توان برای برطرف کردن مشکلات مدارس قدم برداشته است.
هنرستان خیرساز غیاثی جزء هنرستان‌های فعال و قدیمی منطقه ۱۸ است که در طول سال‌ها دانش‌آموزان بسیاری در آن تحصیل کرده‌اند. یکی از اتفاقات خوبی که از سال تحصیلی گذشته در هنرستان فنی و حرفه‌ای افتاده، اضافه شدن رشته فنی «آسانسور» در آن است. علت این موضوع اهمیت نصب و راه‌اندازی استاندارد آسانسور در ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی است که به‌طور مستقیم با جان و سلامت شهروندان در ارتباط است.

کد خبر 585371

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha