این روزها به دلیل وضعیت نامساعد اقتصادی کشور خریدن نهالی که پرسود و باکیفیت باشد بسیار مهم است که در سال‌های اولیه بتواند سود زیادی برای کشاورزان و باغداران به همراه داشته باشد.

خرید نهال گردو.jpg

بنابراین ابتدا باید به ارتفاع مکان کاشت و منطقه آب و هوایی خود توجه ویژه ای داشته باشید و سپس اقدام به خرید نهال گردو و بادام مورد نظر خود کنید تا بتوانید نهال هایی خریداری کنید که کاملاً با منطقه شما سازگار باشد. این روزها در بین نهال های رشد یافته ، آن نهال هایی که توانایی تبدیل شدن به آجیل را دارند می توانند سودآور باشند. به طور کلی انواع نهال مانند نهال گردو و نهال بادام را می توان نام برد که بهترین گزینه برای خرید و  کاشت در ایران هستند. در همین حال ، نهال های گردو و بادام سرانه مقادیر زیادی آجیل مصرف می کنند و می توانند به کشورهای همسایه صادر شوند.

معرفی بهترین رقم های نهال گردو

ابتدا باید ارتفاع محل کاشت را رسیدگی کنید و سپس به خرید نهال گردو بپردازید. به عنوان مثال ، نهال های گردوی چندلر را می توان از ارتفاع حدود ۶۰۰ متر تا ۱۵۰۰ متر کاشت و در ارتفاعات بالاتر عملکرد خوبی ندارد ، اما در ارتفاع بیش از ۱۵۰۰ متر ، نهال های گردو فرنور بهترین نهال گردو هستند. می توان آن را با ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ متر کاشت ، زیرا بسیار دیر شکوفا می شود و هیچگونه واکنشی به سرمای بهار نشان نمی دهد ، اکنون پس از تعیین تقریبی مساحت و تنوع مناسب نهال ، نوبت به خرید نهال گردو می رسد که انتخاب میان نهالستان های فروش نهال گردو برای کشاورزان و باغداران بسیار دشوار خواهد بود. در همین حال نهالستان رویال نهال واقع در شهر میاندوآب با مجوز رسمی از سازمان جهاد کشاورزی خدماتی از جمله خرید نهال و فروش نهال شناسنامه دار و ثبت شده را با ضمانت بازگشت نهال به شما عزیزان ارائه داد.

یکی از سودآورترین نهال های گردو ، نهال گردو ژنوتیپ است که میتوانید خریداری کنید ، نهال گردو ژنوتیپ پایه بذری است و از اولین سال تولد میوه می دهد و قیمت این نهال گردو بسیار کمتر از سایر نهال تجاری است. در همین حال ، اگر نهال گردوی مناسب بخرید ، می تواند همان اتفاق شگفت انگیز و پیشرفت شما در کشاورزی باشد و سود زیادی کسب کنید. بی شک شنیده اید که خرید نهال گردو به اندازه خرید دلار سودآور است ، پس انتخاب صحیح هنگام خرید نهال گردو بسیار اهمیت دارد. شاید از خود بپرسید که محدوده قیمت نهال گردو در رویال نهال چقدر است. پاسخ این سوالتان را باید در بسیاری از عواملی تخصیص داد که بسته به نوع نهال گوناگون هستند ، اما از آنجا که رویال نهال یک تولید کننده مستقیم نهال گردو است و سالانه بیش از هزاران نهال می فروشد. به طور کلی محدوده قیمتی بسیار پایینی دارد. اما به طور کلی می توان گفت قیمت نهال گردو از حدود سی هزار تومان آغاز می شود. می توان گفت بسته به انواع نهال های گردو موجود ، قیمت آنها نیز متفاوت است. اطلاعات بیشتر را می توان در رویال نهال ببینید. اکنون قصد داریم انواع نهال گردو را که از سال اول و دوم به باردهی رسیده و از بهترین گزینه ها برای خرید نهال گردو هستند ، به شما معرفی کنیم.

انواع نهال گردو عبارتند از: نهال گردو چندلر ، گردو فرنور ، گردوی ژنوتیپ ، گردو خوشه ای ، نهال گردوی فرانکت، گردوی کانادایی ، گردوی تویسرکان، گردوی خوشه ای اسرائیلی و ... که سالانه هر درخت گردو وقتی به رشد کامل می رسد، می تواند سالانه هشتاد تا صد کیلوگرم گردوی خشک و بین سیصد تا سیصد و پنجاه کیلوگرم گردوی سبز تولید کند. برای خرید بهترین نهال از این مزیت استفاده کنید. و همین حالا اقدام به خرید نهال گردو نمایید.

خرید نهال بادام
نهال بادام

معرفی سودآورترین انواع نهال بادام

پس از نهال گردو ، نهال بادام پردرآمد و پرسود است که می توانید جهت خرید نهال بادام اقدام کنید. ما در دوره ای زندگی می کنیم که بسیاری از نواحی ایران به دلیل کمبود آب نمی توانند نهال بکارند. نهال های بادام کاشته شده در زمین های دیم می تواند برای هر کشاورز و باغبانی بسیار سودآور باشد زیرا به راحتی می توان آنها را در آب غرق اب کاشت و با کمترین هزینه ممکن سودآوری قابل توجهی کسب کرد. اما از انواع تجاری نهال بادام می توان گفت که تقریباً هر درخت بادام رسیده سالانه بین سی تا سی و پنج کیلوگرم بادام خشک تولید می کند.

کاشت و پرورش نهال می تواند یک کار دلهره آور باشد ، اما شما می توانید با خرید نهال بادام پادشاه آجیل در ایران شوید! حالا جهت خرید نهال بادام باید سودآورترین نهال بادام را انتخاب کنید تا بتوانید بیشترین استفاده را از مصرف خود ببرید. باید بدانید که نهال های بادام به طور کلی در برابر کم آبی و همچنین در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم هستند. آنها به خوبی از خود دفاع می کنند. نهال های بادام از انواع تجاری و سودآور ، نهال هایی مانند:

نهال بادام آذر دیرگل، بادام فرانسیس ، بادام تونو ، بادام مامایی ، بادام دیم ، بادام با پوست کاغذی و نهال بادام سنگی نام برد.

بهترین نهالستان جهت خرید نهال گردو و بادام

انتخاب بهترین نهالستان برای خرید نهال یکی از سخت ترین چالش ها برای کشاورزان است ، نهالستان رویال نهال با سال ها تجربه و تیمی مجرب از مهندسان جهاد کشاورزی و همچنین دارا بودن پیشرفته ترین ابزار کشاورزی در سالهای اخیر و با فروش بیش از هزاران نهال در سال بهترین انتخاب جهت خرید نهال گردو و بادام می باشد.

نهال گردو
نهال گردو

خرید نهال گردو و بادام با ضمانت برگشت نهال

این روزا به دلیل افزایش تقاضا برای خرید و فروش نهال گردو و نهال بادام ، بسیار مهم است که نهال هایی که برای زمین کشاورزی خود تهیه می کنید از بهترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش برخوردار باشند. رویال نهال تمام نهال های خود را با ۱۰۰٪ ضمانت استرداد پول با کارکنان مجرب مهندسان کشاورزی به فروش می رساند. در هر روز از هفته می توانید مستقیماً با کارشناسان نهالستان از طریق تلفن به صورت رایگان در تماس باشید تا در نهایت بتوانید با خیالی آسوده نهال مورد نظر خود را بخرید.

نهالستان رویال نهال در تمام مراحل پروژه احداث باغات گردو و بادام ، آزمایش خاک ، آزمایشات میکروب شناسی ، تحقیقات آب و هوا ، برنامه ریزی و طراحی باغ ، سیستم آبرسانی ، معرفی و کاشت نهال با شما خواهد بود.

ما رکورددار تولید نهال گردو پیوندی در کشور هستیم

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رویال نهال (royalnahal.com) مراجعه کنید.

مهندس آرمین قاسمی ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

کد خبر 581277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha