حمایت از هنرمندان منطقه و استفاده از استعداد و مهارت آنها در برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح یکی از مهم‌ترین اهداف کارگروه فرهنگی محله خانی‌آباد نو جنوبی است که طی سال‌های اخیر نتایج خوبی را به همراه داشته است.

سوم

جانشین دبیر شورایاری و دبیر کارگروه فرهنگی محله خانی‌آباد نو جنوبی با اشاره به اقدامات مؤثری که در این محله انجام شده است، گفت: «سرای محله محیط مناسبی برای حضور فعال هنرمندان است. ما ضمن شناسایی هنرمندان منطقه آنها را به حضور فعال در سرای محله ترغیب می‌کنیم و با تهیه برنامه‌های مشارکتی ضمن معرفی آنها، مقدمات شادی و تفریح شهروندان را نیز فراهم می‌کنیم.»

«داود پاشازاده» به شرایط خسته‌کننده‌ای که در روزهای کرونا برای شهروندان، به‌خصوص کودکان به وجود آمده است، اشاره می‌کند و می‌گوید: «در روزهایی که بسیاری از برنامه‌های مناسبتی متوقف شده یا آن‌طور که باید اجرا نمی‌شود به برگزاری کلاس‌ها و مسابقات آنلاین ورزشی، کتابخوانی و... می‌پردازیم تا اوقات خوشی را برای شهروندان فراهم‌آوریم.»

او به برگزاری کاروان شادی با مشارکت «حامد ساعی» یکی از هنرمندان خوب محله اشاره می‌کند و می‌گوید: «۲۰ برنامه عمدتاً شاد دیگر نیز به معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه معرفی کرده‌ایم که قرار است در بوستان شقایق، سرای محله و حتی به‌صورت منطقه‌ای اجرا شود.»

کد خبر 577726

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha