اگر در یک روز معمولی، در حالی که دارید زندگی روزمره کسل‌کننده را می‌گذرانید، ناگهان خودتان را در شهر خالی از سکنه، تنها ببینید، چه حالی می‌شوید؟ اگر بدانید در یک بازی گیر کرده‌اید و باید برای زنده ماندن در بازی‌های مختلف برنده شوید چه؟ سریال آلیس در بوردرلند Alice in Borderland، محصول جدید نتفلیکس، شما را به چنین دنیایی می‌برد.

alice in borderland

به گزارش همشهری آنلاین، سه پسر جوان، یک گیمر، یک متصدی پذیرایی و یک متخصص آی‌تی در یک روز معمولی قرار می‌گذارند تا مثل همیشه با هم وقت بگذرانند و از زندگی ناخوشایندشان به هم‌صحبتی هم پناه ببرند. یکی از کار اخراج شده، یکی دچار مشکلات خانوادگی است و وقتش را با بازی‌های کامپیوتری می‌گذراند و دیگری در چارچوب نظم شرکتی که در آن کار می‌کند، گرفتار ملال شده و آرزوی یک زندگی پرهیجان دارد. این سه دوست، در حالی که به خاطر شیطنتی در خیابان، از دست پلیس فرار می‌کنند و در دستشویی مترو قایم می‌شوند، ناگهان متوجه می‌شوند که تمام جمعیت شهر ناپدید شده‌اند، برق قطع شده و تلفن‌های همراهشان هم از کار افتاده است.

شهر خالی از جمعیت، هراسناک و مشکوک، برای این سه نفر غیر قابل باور است. شب، چراغ‌های یک ساختمان روشن می‌شود و صدایی ورود آن‌ها را به بازی خوش‌آمد می‌گوید. صدا به آن‌ها می‌گوید که بازی، بازی مرگ و زندگی است. آن‌ها به هر بازی که وارد می‌شوند، باید برای زنده ماندن تلاش کنند و باخت در بازی، به قیمت جانشان تمام خواهد شد. آن‌ها کم‌کم با افراد دیگری ملاقات می‌کنند که آن‌ها هم در زمانی عجیب، شاهد ناپدید شدن باقی ساکنان شهر بوده‌اند و باید برای زنده ماندن بازی کنند. اما این بازی را چه کسی طراحی کرده و چطور پای آن‌ها از دنیای خودشان به دنیای بازی باز شده است؟ این بازی تا کی ادامه دارد و آیا می‌توان از آن دنیا خلاص شد؟

با پیش رفتن داستان، کم‌کم به پاسخ‌های این سوالات نزدیک و البته با سوالات تازه‌تری روبه‌رو می‌شویم. درگیر شدن در بازی‌های هر قسمت، هیجان‌انگیز و نفس‌گیر است. شخصیت‌پردازی خوب، روایت زندگی شخصیت‌ها پیش از ورود به بازی و تغییر شخصیت‌ها در جریان بازی‌ها را هم می‌توان از جذابیت‌های دیگر این سریال به شمار آورد. 

آلیس در بوردرلند Alice in Borderland محصول ژاپنی نتفلیکس، یک سریال فانتزی و علمی-تخیلی است و بر اساس یک مانگا اثر هارو آسو Haro Aso ساخته شده و کارگردان این سریال، شینسوکه ساتو Shinsuke Sato فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان و طراح بازی ژاپنی است. فصل اول این سریال ۸ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای دارد و به تازگی آخرین قسمت آن منتشر شده است. 

کد خبر 575067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha