هفته گذشته فاز اول طرح جمع‌آوری و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها با همکاری سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران و اداره امور آسیب‌های اجتماعی منطقه ۴ در بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، شهید سردار سلیمانی، شهید همت و امام علی(ع) در محدوده شمال شرق تهران اجرا شد.

عمليات نجات

همشهری آنلاین_پریسا نوری: به گفته «مجید سمنانی» رئیس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه ۴، افراد جذب شده با توجه به شرح وضعیت مددکاری به ستاد مبارزه با موادمخدر، مددسرا، سامان‌سرا، مراکز مادر و کودک منتقل شدند.  

نیروهای عمل‌کننده در فاز اول طرح جمع‌آوری و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، قبل از اعزام به مأموریت تعیین شده در حیاط ساختمان شهرداری منطقه ۴ توجیه و آماده حرکت می‌شوند.  
 

مسیل‌های سرپوشیده و جداره‌های اطراف آن از محل‌های اصلی تجمع و حضور افراد کارتن‌خواب در این روزها که با ورود اکیپ‌های ویژه کنترل و پاکسازی شد
 

خودروهای ویژه فوریت‌های خدمات اجتماعی با حضور در محل‌های تجمع افراد معتاد و کارتن‌خواب، مددجویان را به محل‌های از قبل تعیین شده منتقل کردند.  
 

محل‌های حضور افراد کارتن‌خواب در حاشیه مسیل‌ها پاکسازی و انواع وسایل مستعمل و غیربهداشتی که کارتن‌خواب‌ها به‌عنوان زیرانداز و روانداز از آن استفاده می‌کردند جمع‌آوری و تخلیه شد.  
 

پرش یکی از نیروها به داخل یکی از مسیل‌ها در جریان اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان و کارتن‌خواب‌ها
 

نیروهای عمل‌کننده در طرح جمع‌آوری و ساماندهی کارتن‌خواب‌ها، دریچه‌های ورودی به مسیل‌های سرپوشیده را وارسی و محل‌های ورود و خروج افراد کارتن‌خواب را بررسی کردند.  
 

کد خبر 572686

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha