گروه سیاسی: جهت پاسخ به سؤال نمایندگان و ارائه گزارش درخصوص عملکرد برخی وزارتخانه‌ها، بیش از نیمی از کابینه دولت این هفته در مجلس حاضر می‌شوند.

دستور کار مجلس

مجلس شورای اسلامی این هفته در جلسات علنی خود تنها اصلاح ۲ طرح اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار خواهد داشت و باقی زمان جلسات علنی در صحن مجلس صرف انتخاب ۲۳ نماینده به‌عنوان نمایندگان مجلس در مجامع استانی و شوراها خواهد شد.

در حاشیه

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس هشتم از برگزاری اولین جلسه این فراکسیون با علی احمدی وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی هم گفت: اولین جلسه فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم بعد از پایان تعطیلات دو هفته‌ای نمایندگان در اوایل مرداد ماه برگزار می‌شود.

گزینه‌های نهایی دیوان محاسبات

کمیسیون برنامه و بودجه مجلس فردا گزینه‌های نهایی ریاست و دادستانی دیوان محاسبات را مورد بررسی قرار داده و افراد مورد نظر خود برای تصدی این پست‌ها را معرفی می‌کند.

براساس گزارش مهر، کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی برای معرفی رئیس جدید دیوان محاسبات در حال حاضر ۳ گزینه را به نام‌های عبدالرضا رحمانی فضلی، غفور پاک نهاد و محمدحسن صادقی مقدم پیش رو دارد که احتمال انتخاب رحمانی فضلی در جلسه فردای این کمیسیون به‌عنوان رئیس پیشنهادی به صحن علنی بسیار زیاد است.

کد خبر 57110

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز