حسین قدیانی: با عرض سلامی به گرمای آفتاب تیرماه خدمت شما مفسدین اقتصادی، امیدوارم در هر سوراخ سمبه‌ای که قایم شده‌اید حالتان خوب باشد.

حالا قبل از اینکه بروم سر اصل مطلب، از شما مفسدین اقتصادی خواهش می‌کنم در مصرف برق صرفه‌جویی کنید تا دیگر غارتگران بیت‌المال نیز از خواندن این نامه لذت ببرند. هرچند که شما آنقدر ذات‌تان خراب است که به لج ما الان برمی‌دارید چهارتا لامپ اضافی هم روشن می‌کنید!

و اما غرض از مزاحمت؛ متاسفانه شما مفسدین اقتصادی چند وقت است آرامش را از کشور گرفته‌اید. آن از دولت خدمتگزار که به خاطر معرفی اسامی شما (آن‌هم در جلساتی که به خاطر صرفه‌جویی در مصرف برق، در تاریکی برگزار می‌شود) تحت فشار است،آن هم از مجادله میان مجلس و دستگاه قضائی. خب اصل دعوا زیر سر شما جز جگرزده‌هاست والا چرا نمایندگان مجلس از قوه قضائیه تحقیق و تفحص کردند؟

یعنی قوه قضائیه در برخورد با شما دانه درشت‌ها همچین که باید و شاید عمل نکرده، بعد وسط رسیدگی به عملکرد قوه قضائیه، مسئله عباس پالیزدار به وجود آمد، ‌ بعد آن قوه به این قوه گیرداد که تا چشم فتنه را کور نکند از پا  نمی‌نشیند، بعد نمایندگان مدعی شده‌اند توطئه‌ای علیه مجلس در کار است که از قضا دستگاه قضائی هم همین اعتقاد را- البته درباره خودش- دارد و این یعنی اینکه قوه قضائیه معتقد است این وسط مظلوم واقع شده و مجلس هم عقیده دارد آنجایی که مظلوم واقع شده و مورد تهمت قرارگرفته، خانه ملت است؛ البته نباید از مظلومیت دولت در این ماجرا نیز غافل شد که به هر حال وقتی مجلس و دستگاه قضائی و دولت، نه حالا بگو شورای عالی انقلاب فرهنگی و... مظلوم واقع شده‌اند و علیه همه‌شان توطئه در کار بوده الهی ذلیل شوید شما مفسدین اقتصادی؛ آب خوش از گلوی‌تان پایین نرود، الهی به حق این شب‌های عزیز... ای بابا، وسط نفرین برق‌مان رفت!

کد خبر 57053

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز