فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار امروز شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ به صورت آزمایشی بازگشایی شد.

بزرگراه نجفي رستگار

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بازدید از فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار، تاثیرات بهره‌برداری از این پروژه بر وضعیت ترافیکی ورودی جنوب شرق پایتخت را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید میدانی که علاوه بر سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، مهندس صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، علی پیوسته مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران و وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ حضور داشتند، مسیر ۴ کیلومتری فاز دوم پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی رستگار حدفاصل پل تقاطع خیابان شهید مزینانی تا بزرگراه امام رضا(ع) پایش شد و جزئیات ترافیکی لازم برای گشایش آزمایشی این مسیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاز نخست بزرگراه شهید نجفی رستگار شامل بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا پل شهید مزینانی به طول حدود۲  کیلومتر در آذر ماه ۱۳۹۸ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با بهره برداری از فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار، عملکردهای ترافیکی این بزرگراه در بخش مسیرهای تندرو تکمیل خواهد شد. کاهش بار ترافیک در بزرگراه و میدان بسیج و نیز بخش شرقی بزرگراه آزادگان از مهمترین نتایج این بهره برداری خواهد بود.

سردار محمد حسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم گشایش آزمایشی فاز دوم بزرگراه شهید نجفی رستگار، به خبرنگار پایگاه خبری شهر گفت: همیشه عبور از کمربندی‌های تهران برای جریان ترافیکی که قصد ورود به داخل شهر یا محدوده بزرگراه بسیج را ندارد با چالش‌های ترافیکی بسیاری مواجه بوده است. این موضوع یکی از دغدغه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و شهروندان بوده است.

او افزود: پروژه شهید نجفی رستگار به ما کمک می‌کند که بخش بسیاری از جریان ترافیکی از محدوده مشیریه و میدان بسیج عبور نکند و شهروندان بتوانند با سهولت و امنیت بیشتر در این محدوده تردد داشته باشند و زمان سفر آن‌ها کوتاه شود.

سردار حمیدی با تأکید بر اینکه با افتتاح این پروژه تراکم ترافیکی در محدوده مشیریه و میدان بسیج به حداقل می‌رسد، گفت: با افتتاح کامل این پروژه شاهد جریان‌های ترافیکی بسیار منظم‌تری در این محدوده خواهیم بود.

کد خبر 570301
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha