همشهری آنلاین : مرکز اسناد انقلاب اسلامی کتابی 1100 صفحه‌ای درباره زندگی، ‌آثار ، آراء و افکار آیت‌الله مصباح یزدی به بازار کتاب عرضه کرد

به گزارش همشهری آنلاین این کتاب که «گفتمان مصباح» نام دارد گزارشی درباره‌ سوابق مبارزاتی و مواضع فکری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آیت‌الله مصباح یزدی از سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا پایان نهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری در سال 1384 را در خود جای داده است.

فصل اول این کتاب «نگاهی گذرا به زندگانی علمی و معنوی» آیت الله مصباح یزدی نام دارد. در فصل دوم سوابق مبارزاتی وی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان «دوران مبارزه» موردارزیابی قرار گرفته است و در فصل سوم ، فعالیت‌های این عالم دینی  «از پیروزی انقلاب تا خرداد 76 » مورد بررسی مختصر قرار گرفته‌است.

فصل چهارم با عنوان «آیت‌الله مصباح، دکتر شریعتی و شهید بهشتی» ارائه شده است.

در این بخش  انتقادهای آیت‌الله مصباح نسبت به برخی از افکار دکتر شریعتی و رابطه‌ی ایشان با شهید بهشتی مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

 فصل پنجم این کتاب با عنوان«مناظره» نیز شامل 18 موضوع است که در هر یک به گزارش مناظرات علمی، فرهنگی، سیاسی و یا اقتصادی میان آیت‌الله مصباح و گروه‌ها یا شخصیت‌های دیگر پرداخته شده است .

«آیت‌الله مصباح از نگاه مقام معظم رهبری» عنوان فصل ششم این کتاب است. فصل هفتم کتاب نیز به «ضمیمه‌ها»اختصاص یافته است.

کتاب «گفتمان مصباح» را رضا صنعتی در 1136 صفحه تالیف و به قیمت 10 هزار تومان به بازار کتاب عرضه کرده است.

کد خبر 56836

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز