مجموع نظرات: ۴
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
۰ نفر

در این سال ها سریال های جنجالی و پرطرفداری پخش شده که از میان آنها میتوان به شهرزاد، ساخت ایران، مانکن، دل، ممنوعه، خواب زده، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، شام ایرانی، هیولا ، کرگدن، گلشیفته، نهنگ آبی، موچین، همگناه و... اشاره کرد که همگی آنها در آرشیو وبسایت دوستی ها به صورت قانونی جهت دانلود موجود است.

Series.jpg

تماشای فیلم و سریال از سرگرمی ها و به نوعی عادات روزمره بسیاری از مردم مخصوصا فیلم بازها شده است. به همین دلیل مردم برای گذراندن اوقات فراغت خود به دانلود فیلم و سریال در سطح اینترنت روی آورده اند. در این سال ها سریال های جنجالی و پرطرفداری پخش شده که از میان آنها میتوان به شهرزاد، ساخت ایران، مانکن، دل، ممنوعه، خواب زده، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، شام ایرانی، هیولا (به کارگردانی مهران میدری که فصل دوم آن در دست ساخت است)، کرگدن، گلشیفته، نهنگ آبی، موچین، همگناه، عاشقانه (که فصل دوم آن به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی محمدرضا گلزار در دست ساخت است) و... اشاره کرد که همگی آنها در آرشیو وبسایت دوستی ها به صورت قانونی جهت دانلود موجود است. از میان سریال هایی که در این سال ها از شبکه نمایش خانگی پخش شده است و توجه همگان را به خود جلب کرده، سریال جذاب و پرطرفدار آقازاده است. سریالی جنجالی و سیاسی که با مقبولیت اکثر جامعه مواجه شده و حقایقی پنهان از روابط سیاسی را به نمایش گذاشته است. از نظر سیاسی سریال آقازاده اتفاقات واقعی در دولت را همانند سریال تلویزیونی پرطرفدار گاندو معرفی میکند. هرچه از قسمت های هیجان انگیز این سریال میگذرد، شباهت هایی بزرگ و ریزبینانه بین اخبار واقعی و قصه ی آن دیده میشود. مانند طعنه به زمین های لواسان، استفاده از قدرت رانت، پارتی بازی و... که خبرساز شد. البته در بطن قصه حواشی زیادی مشاهده شد که از میان این حاشیه های چالش برانگیز میتوان به صیغه موقت اشاره کرد!

دانلود سریال آقازاده

نمایش نوع دیگری از عقد موقت در سریال آقازاده

در یک سکانس ۳ دقیقه‌ای، شخصیت راضیه (با هنرمندی پردیس پورعابدینی) با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد (سینا مهراد) و خواندن خطبه صیغه عقد موقت از زبان خودش، موجب واکنش‌های اغلب منفی شد! شخصیت راضیه بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می‌کند و پس از بستن در توسط شخصیت حامد، او بدون چادر در مقابل آینه نشان داده می‌شود. همچنین پس از خواندن صیغه موقت او چادرش را می‌اندازد که البته در سامانه های آنلاین این صحنه سانسور شده بود. یک روزنامه وابسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دفاع تلویحی از پخش این سکانس نوشت سریال آقازاده برای اولین بار رابطه‌ای مشروع را ترسیم کرده است و در عین حال تأکید کرد که رویکرد پرداختن به این موضوع (صیغه موقت) می‌توانست بهتر باشد و پرداخت سطحی و بدون عمق نباشد. این سکانس در قسمت دهم از سایت دوستی ها قابل دانلود است.

سریال آقازاده

حواشی و جنجال های آقازاده

پس از انتشار قسمت ششم سریال آقازاده، صفحه رسمی این سریال در فضای مجازی از سانسور بخشی از صحنه‌های قسمت ششم آن خبر داد. صفحه رسمی آقازاده با انتشار عکس‌هایی از صحنه‌های سانسور شده نسبت به این عمل اعتراض نشان داد. با بررسی بیشتر این صحنه‌ها متوجه ممیزی یا مشکل خاص دیگری نمی‌توان شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی با این پرسش مواجه شدند که مگر موضوع سریال آقازاده چیست که تیغ سانسور حتی به این سریال نیز رحم نکرده است. هنوز مشخص نیست که به چه علت این اتفاق افتاده است. حامد عنقا، تهیه‌کننده سریال آقازاده درباره سانسور این سریال در مصاحبه‌ای گفت: تردید نکنید هر اتفاقی بی افتد مثل ماجرای قسمت 6 رسانه‌ای خواهد شد، چون ما داریم درباره فساد ستیزی صحبت می‌کنیم و خودمان را مقید کرده‌ایم هر چیزی در بطن سریال اتفاق می‌افتد با مردم به اشتراک بگذاریم و شفاف باشیم. هنوز هم با گذشت دو هفته علت این سانسور مشخص نشده و هیچ نهاد سینمایی در مورد سانسور قسمت 6 سریال اقازاده توضیحی ارائه نداده است.

سریال آقازاده

سریال جنجالی و سیاسی آقازاده اولین تجربه نمایش خانگی و اولین تجربه مشارکتی سازمان اوج است. سازمان اوج که پیش از این در پروژه‌های سینمایی و به صورت انحصاری به فعالیت می‌پرداخت، در این پروژه به صورت مشارکتی با حامد عنقا اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است. طبق اظهارات خود عنقا، این مشارکت نه تنها در امور مالی، بلکه در امور عقیدتی و فکری نیز جاری است. برای دنبال کردن این سریال تماشایی و مهیج که هر قسمت از آن جنجال و حواشی بسیاری در پی داشته است میتوانید به بخش دانلود سریال آقازاده در رسانه اینترنتی دوستی ها مراجعه کنید. تا کنون بهرنگ توفیقی و حامد عنقا در سریال های متعددی در کنار هم کار کرده اند که سریال پدر از جمله آنهاست که از شبکه دو سیما با بازی ریحانه پارسا و سینا مهراد پخش میشد و توانست مخاطبان گسترده ای را جذب کند.

سریال قورباغه

سریال قورباغه هومن سیدی

اما میرسیم به سریال جدید شبکه نمایش خانگی به نام قورباغه (Frog Series) که قرار است از آبان ماه سال 1399 در وبسایت دوستی ها منتشر شود. سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده (که قبلا سریال شهرزاد، شاهگوش و بسیاری از فیلم ها را سرمایه گذاری کرده است)، محصول سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی می‌باشد که نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی در شبکه نمایش خانگی است. این سریال در ایران و کشور تایلند تصویربرداری شده است. گفته شده برای پخش این سریال در نتفلیکس مذاکراتی صورت گرفته است. این اولین باری نیست که یک سریال ایرانی مذاکراتی را با سرویس معروف پخش آنلاین Netflix داشته است بلکه چندی پیش نیز خبری در مورد سریال آپاندیس منتشر شد که نشان می‌داد عوامل این مجموعه نیز مذاکراتی را با نتفلیکس داشته‌اند اما این مذاکرات به نتیجه نرسید. این چهارمین همکاری هومن سیدی با نوید محمدزاده پس از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده است.

موزیک متن سریال قورباغه
موسیقی متن این سریال طبق اخباری که از آن بدست آمده بسیار شبیه به موسیقی متن سریال خارجی و پرطرفدار دارک است که از این منظر میتواند یک نکته مثبت و پیشرفت در یک سریال ایرانی باشد. این سریال به صورت سانسور شده با در سایت دوستی ها موجود است.

آنطور که توسط عوامل سریال مطرح شده، قصه ی این سریال به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی افراد می‌پردازد. لازم به ذکر است که سازندگان این سریال یک خلاصه داستان برای این سریال منتشر کرده اند که با مقایسه آن با تریلر منتشر شده روشن می شود که ظاهرا همان متن دیالوگی است که صابر ابر در هنگام مرگ بیان کرد. در خلاصه داستان این سریال آمده است: من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همه این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم…

در این سریال بازیگرانی همچون: نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، نوید پورفرخ و هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود سریال قورباغه

قسمت اول سریال قورباغه و جدیدترین فیلم هایی که اکران آنلاین آنها انجام شده  و آثار سینمایی و محصولات فرهنگی دیگر را میتوانید از سایت دوستی ها که از قدیمی ترین و کامل ترین سایت های فیلم و سریال ایران با مجوز از سازمان صوت و تصویر فراگیر (ساترا) می باشد، دانلود کنید. جهت دانلود سریال قورباغه  و  دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2 به صورت قانونی و با مصرف ترافیک نیم بها به آرشیو غنی و ارزشمند دوستی ها مراجعه کنید. آنطور که در تیزر و عکس های منتشر شده این سریال قورباغه می‌بینیم، ظاهرا باید منتظر سریالی در ژانر هیجان‌انگیز، اکشن، ترسناک و جنایی باشیم که حتی رگه هایی از فانتزی نیز دارد. داستان قورباغه در مناطق پایین شهر اتفاق افتاده پس می‌توان حدس زد که قورباغه احتمالا موضوعاتی مرتبط با مواد مخدر و فروش آن و تاثیر آن در انسان ها و جامعه دارد.

دانلود قانونی فیلم و سریال ایرانی

با سایت دوستی ها همراه باشید تا در جریان جدیدترین آثار و محصولات فرهنگی شبکه نمایش خانگی و سینمایی قرار بگیرید. علاوه بر آن میتوانید جدیدترین سریال های تلویزیونی را با کیفیت عالی هرشب دانلود کنید. فصل هفتم خندوانه با اجرا و کارگردانی رامبد جوان، فصل دوم مسابقه عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی و فصل پنجم دورهمی به کارگردانی و اجرای مهران مدیری و سریال های فوق لیسانسه ها، پایتخت و کلکسیونی از سریال های جذاب را در این سایت میتوانید دانلود کنید.

کد خبر 558464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha