پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» رفته است.

آقازاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی رفته تا این سریال در جمع عوامل سازنده‌اش شاهد حضور ۴ کارگردان باشد.

«آقازاده» پنجمین همکاری مشترک لطیفی و عنقا و البته دومین تجربه شان در شبکه نمایش خانگی یک دهه پس از سریال «قلب یخی» است. البته با این تفاوت که در آن سریال لطیفی کارگردان بود و اینجا بازیگر. این دومین تجربه بازیگری لطیفی در سریال‌های حامد عنقاست و او پیش از این و برای اولین بار یکی از نقش‌های اصلی سریال «پیکسل» را بازی کرده بود. اولین سریال تعاملی ایران که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و لطیفی علاوه بر بازیگری به همراه محمود معظمی کارگردانی سریال را هم برعهده داشته اند.

اولین تصاویر آقازاده | تصویربرداری سریال به مشهد رسید

«آقازاده»؛ اولین سریال موسسه اوج به شبکه خانگی می‌رسد

لطیفی و عنقا به عنوان کارگردان و نویسنده تجربه‌های تلویزیونی مشترکی از جمله «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» را داشته اند. امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، امین حیایی، کامبیز دیرباز و نیکی کریمی بازیگران سریال «آقازاده» هستند.

کد خبر 480734

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha