ملیسا بلیک، نویسنده، روزنامه‌نگار و بلاگر آمریکایی که به سندرم ژنتیکی فریمن-شلدون مبتلاست، پس از حمله کاربران در شبکه‌های اجتماعی هر روز یک سلفی از خودش منتشر کرد اما برخی والدین آمریکایی در اقدامی ناشایست از تصویر او برای ترساندن فرزندانشان استفاده می‌کردند.

ملیسا بلیک

به گزارش همشهری آنلاین، ملیسا بلیک، در صفحه اینستاگرام خود تصویری منتشر کرد و در آن اشاره کرد از زمانی که تصمیم گرفته هر روز یک سلفی از خودش به اشتراک بگذارد، یک سال گذشته است. بعد از آنکه برای CNN مطلبی ضد ترامپ نوشت، در شبکه‌های اجتماعی به خاطر ظاهرش مورد هجمه کاربران قرار گرفت.

حتی آن‌طور که در گزارشی در فوربز آمده، پدران و مادرانی با نشان دادن تصویر ملیسا بلیک، فرزندان خود را می‌ترساندند و ویدیوی آن را منتشر می‌کردند. ملیسا بلیک در واکنش به این رفتار والدین گفته بود: «متوجه نمی‌شوم کجای این کار بامزه است که با عکس یک فرد معلول، فرزند خود را بترسانید. و این را هم نمی‌فهمم که چرا اصلا باید بخواهید فرزند خود را بترسانید. به جای این، آن‌ها باید درباره تفاوت‌های مردم با فرزندانشان صحبت کنند و الگوی خوبی باشند.»

ملیسا بلیک، در برابر هجمه‌ کسانی که چهره او را با الفاظی ناشایست مسخره می‌کردند، در صفحه اینستاگرامش هر روز یک تصویر منتشر کرد. او در اینستاگرامش با ۲۰۴K دنبال‌کننده، درباره زندگی خود و جزئیاتش می‌نویسد. او در پاسخ به کسانی که می‌گویند، این همه نوشتن از خودش، زیادی است، می‌گوید که کلمات قدرتمندند و نوشتن به آدمی قدرت می‌دهد و علاوه بر این، کلمات حتی جانش را نجات داده‌اند. او از مخاطبانش خواسته‌ است که هرگز درباره قدرت کلماتشان تردید نکنند.

کد خبر 555240

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha