پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: برزیل در ادامه بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی در خانه یک امتیاز به حریف دیرینه‌اش آرژانتین داد.

به گزارش ایسنا در این دیدار که در حضور 60 هزار تماشاگر برزیلی در انجام شد دو تیم در پایان با نتیجه مساوی بدون گل به کا خود خاتمه دادند.

شاگردان کارلوس دونگا در حالی به این تساوی بدون گل دست یافتند که لیونل مسی بازیکن آرژانتین در آخرین دقیقه بازی فرصت بسیار خوب گلزنی را از دست داد.

در پایان بازی هم سوت شدید تماشاگران برزیلی به نشانه اعتراض به بازی تیم ملی کشورشان شنیده می‌شد. آنها خواستار برکناری کارلوس دونگا، سرمربی تیم ملی برزیل بودند. برزیل در این بازی تنها یک بار می‌توانست دروازه رقیب دیرینه‌اش را باز کند.

برزیل پس از انجام 6 بازی در مرحله‌ی مقدماتی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی با 9 امتیاز در مکان چهارم جدول این رقابت‌ها جای دارند.

اگر چه برزیل در همین صورت هم می‌تواند به صورت مستقیم راهی جام جهانی نوزدهم شود، اما اروگوئه با 8 و ونزوئلا و شیلی هم با 7 امتیاز می‌توانند عرصه را بر برزیل در دیدارهای آتی تنگ کنند.

در دیگر دیدارها پاراگوئه با وجود باخت 4 بر 2 به بولیوی با 13 امتیاز صدرنشین باقی ماند. آرژانتین با یازده و کلمبیا با 10 امتیاز دوم وسوم هستند.

کلمبیا در بازی برابر اکوادور در کیتو این تیم را بدون گل متوقف کرد، تا امتیاز مهمی را به دست آورد.

جدول رده‌بندی:

1- پاراگوئه 13 امتیاز

2- آرژانتین 11 امتیاز

3- کلمبیا 10 امتیاز

4- برزیل 9 امتیاز

5- اروگوئه 8 امتیاز

6- ونزوئلا 7 امتیاز

7- شیلی 7 امتیاز

کد خبر 55490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز